Skocz do zawartości
Kalusza95

Po aktualizacji do Androida 9 mam problem z mikrofonem, gdy zadzwonie rozmówca mnie nie słyszy, dzwonie zaraz drugi raz i działa.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam! Od czasu gdy zaktualizował mi się telefon do androida 9 (tak mi się wydaje) mam co jakiś czas problem z mikrofonem podczas rozmów. Zdarza się, że podczas pierwszego połączenia rozmówca mnie nie słyszy, dzwonie drugi raz sekunde później i działa. Dzisiaj tak mam już np. któryś raz, ostatni taki problem był miesiąc temu, też jednego dnia tak się działo. Macie podobnie? wie ktoś o co chodzi?

    Edytowane przez jeronimo
    Doprecyzowanie tematu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    12 godzin temu, Kalusza95 napisał:

    Witam! Od czasu gdy zaktualizował mi się telefon do androida 9 (tak mi się wydaje) mam co jakiś czas problem z mikrofonem podczas rozmów. Zdarza się, że podczas pierwszego połączenia rozmówca mnie nie słyszy, dzwonie drugi raz sekunde później i działa. Dzisiaj tak mam już np. któryś raz, ostatni taki problem był miesiąc temu, też jednego dnia tak się działo. Macie podobnie? wie ktoś o co chodzi?

    U mnie jest to samo, jakaś wina oprogramowania. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tachus

    U mnie to zauważyłem przy włączonej opcji vowifi , po wyłączeniu problem nie występuje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Blest

    Też czasami to mam. Nie korzystam z vowifi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja też mam właśnie wyłączone więc to nie związany z tym problem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zibdor

    Pytałem o to na Fb huawei to sugerowali zrobić full reset ale skoro zrobiłem aktualizację do 9 na czysto to pozostał serwis.
    Jak dla mnie wszystko wskazuje na błąd w Pie. Nawet przełączyłem ustawienia transferu danych z automatu na wyłącznie macierzystą sieć Orange i póki co spokój ale to dla mnie czasowe rozwiązanie.

    BLA L09 (C55)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    A jakie macie numery kompilacji? Wszyscy to samo?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    9.0.0.206 (C432E4R1P11), dzisiaj znowu pojawił się problem jak dzwonił do mnie kolega.

    Edytowane przez Kalusza95

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zibdor

    Ja mam C55, na forum Huawei problem poruszony bez odp.

    BLA L09 (C55)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Rozmawiałem z konsultantem, kazał przywrócić do ustawień fabrycznych, zrobiłem to, dam znać na dniach czy coś to zmieniło.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x