Skocz do zawartości
D1_PITER

Lg G7 Thinq - brak możliwości jakiejkolwiek aktualizacji

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    Mam problem z aktualizacją LG G7 Thinq. Telefon zakupiłem kilka dni temu w x-kom - to podobno oficjalny dystrybutor (?) - w promocji gorący strzał.

    Otóż nie mogę zaktualizować telefonu przez aktualizacje w ustawieniach telefonu. Jak wchodzę w aktualizacje wyświetla mi "NIEZAKTUALIZOWANY". Kiedy kliknę w ten napis wyszukuje aktualizacji po czym zwraca komunikat "korzystasz z najnowszej wersji oprogramowania dla bieżącego systemu operacyjnego".

    Dodam, że wersja systemu w moim telefonie to Android 8.0.0 wersja poprawek bezpieczeństwa z 1 maja 2018 (stara!). Bardzo zależało mi na tym aby telefon nagrywał w [email protected] a mój egzemplarz nie posiada takiej opcji ze względu na brak aktualizacji.

    Próbowałem także przez LG Bridge i ten program zachowuje się tak, że zgłasza dostępność nowego softu z literką Q na końcu, pobiera soft (3,6GB). Przechodzi do aktualizacji. Telefon uruchamia się ponownie w trybie firmware update - pasek postępu w procentach nawet nie ruszy - po czym Bridge wyrzuca error, telefon się restartuje i aktualizacja zakończona niepowodzeniem. Wielokrotnie ściągałem update przez Lg Bridge za każdym razem z tym samym efektem.

    Wyczyściłem także telefon poprzez factory restet i nadal brak aktualizacji przez ustawienia oraz ten sam error przez Lg Bridge.

    Nabieram pewnych podejrzeń co do "oficjalnej dystrybucji w x-kom" - czy telefon nie powinien pochodzić z POLSKIEJ dystrybucji? Karta gwarancyjna jest w języku włoskim. Kiedy wpisałem mój numer IMEI w jakąś wyszukiwarkę aktualizacji dla LG to również wyskoczyła włoska sieć TIM. Pierwsze uruchomienie telefonu domyślnie jest w języku angielskim (można zmienić), nie ma brandu żadnego operatora oraz żadnych dodatkowych aplikacji poza tymi od LG.

    Edytowane przez D1_PITER

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @D1_PITER
    Sprawdź na pudełku co Ci pisze..
    Też mam telefon z x-kom i mam DEC niemiecka dystrybucja. Lub znajdź stronę LG na której sprawdzisz dystrybucję po numerze imei.
    Zrób mu hard reset z poziomu cwm i aktualizuj. Nie pamiętam kombinacji klawiszy przy uruchamianiu.

    Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 11.03.2019 o 23:46, opetany93 napisał:

    @ml69 Tak,  gładko poszło i wszystko ładnie bangla ;) Wyraźnie system lepiej pracuje niż na 10b.
    Zrobiłem backup przez LGBridge, który o dziwo nawet całkiem sprawnie działa. Generalnie przywrócił mi prawie wszystkie appki i ustawienia. Nie zainstalował z powrotem tylko kilku appek, a w niektórych potrzebne było ponowne logowanie (przede wszystkim w tych bankowych), a co do ustawień to większość została przywrócona oprócz uprawnień aplikacji i co trochę dziwne ficzerów od LG jak np. Context Awareness.
    Sofcik jaki poleciał to NEU G710EM10p_00_OPEN_EU_OP_1203.kdz. Wszystko na czysto tak, żeby nic się nie zepsuło aktualizując z brandowanego softu na OPEN , a kolejne softy już normalnie jako update będą leciały.

    Dlaczego wybrałeś akurat ten NEU?

    I co to znaczy, że "na czysto"?

    dodana zawartość

    13 minut temu, bluemindtom napisał:

    @D1_PITER
    Sprawdź na pudełku co Ci pisze..
    Też mam telefon z x-kom i mam DEC niemiecka dystrybucja. Lub znajdź stronę LG na której sprawdzisz dystrybucję po numerze imei.
    Zrób mu hard reset z poziomu cwm i aktualizuj. Nie pamiętam kombinacji klawiszy przy uruchamianiu.

    Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
     

    Po numerze IMEI wychodzi włoska dystrybucja TIM.

    Hrdreset masz na myśli power down + power? Robiłem tak i po tym aktualizację LG Bridge bez skutku, aktualizacja w telefonie również bez skutku.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @D1_PITER Raczkując w tym temacie kierowałem się tym, że NEU to skrót od North Europe czyli kod regionu Europy (co prawda północnej, ale wciąż Europy) lecz tak na prawdę to nie ma znaczenia. Jak możesz zauważyć przy innych kodach regionu znajduje się ten sam soft jak np. przy tym NEU. Najważniejsze to tylko to aby soft pasował do Twojego konkretnego modelu telefonu (w moim przypadku LMG710EM) i był OPEN (czyli bez brandu).

    Wgranie softu na czysto oznacza to, że tracone są wszystkie dane z pamięci.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    manieek

    Witam. Mój LG G7 zakupiony z Bestceny. Region na pudełku to IBR , ostatnia aktualizacja 18 marca z poprawkami z lutego ? Od tamtej pory cisza , nawet przez LG Bridge. Co to za region IBR? Aktualny soft na telefonie to V10S-EUR-XX . Co niektórzy już mają poprawki z kwietnia 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Godzinę temu, manieek napisał:

    Co to za region IBR?

    Country - ES/Spain, Buyer - IBERIA COMMON.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mitpio

    No i dyskusja stanęła na niczym . Zamiast napisać co i jak to jest czarna dziura

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bezo

    Temat jeszcze żyje? Bo mam dokładnie ten sam problem, co założyciel wątku. Z tego samego sklepu itd. Ktoś jest w stanie pomóc z aktualizacją do Androida 9?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mitpio

    Mam ten sam telefon z tej samej dystrybucji TIM i próbowałem na wszelkie sposoby ,nie idzie zrobić aktualizacji wreszcie ściągnąłem  LGUP i prawie poszło ale zatrzymało się na iluś tam procentach ,po wyłączeniu tel i włączeniu nic już z telefonem nie da się zrobić . Po odesłaniu go do serwisu zawołali 1600 zł za naprawę a czy się zgodzę czy nie 65 zł netto bo jak napisali jest już po gwarancji ,mimo ze sklepowa jest. Także odradzam żebyś cokolwiek robił na własna rękę z aktualizacją bo będziesz miał cegłę jak ja. Tego telefonu z tą dystrybucją nie zaktualizujesz . A jeżeli już to wiąże się to z problemami także odradzam. Generalnie wybij to sobie z głowy . Możesz jeszcze spróbować zadzwonić do serwisu LG i przedstawić im problem bo w sumie tylko to ci pozostaje.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x