Skocz do zawartości
lily-rose

Po aktualizacji systemu, dotyk przycisków ekranowych reaguje nie właściwie, lub wcale

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dzieje się już tak od 6 miesięcy kiedy zaktualizowałam telefon. Był on resetowany i zalany jakoś 2 lata temu, od razu mówię, że nie znam się na jakimś programowaniu czy instalowaniu nowego systemu.

Edytowane przez melis
    Poprawiłem tytuł tematu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    melis

@lily-rose Z filmiku - pomijam kwestię zasadności - można się jedynie domyślać, iż chodzi o kłopot z przyciskiem recent - tym, który odpowiada, za przełączanie się pomiędzy aplikacjami. Tak czy inaczej, będzie dużo prościej - dla nas tylko być może ;) - jeśli opiszesz sprawę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    2 minuty temu, melis napisał:

@lily-rose Z filmiku - pomijam kwestię zasadności - można się jedynie domyślać, iż chodzi o kłopot z przyciskiem recent - tym, który odpowiada, za przełączanie się pomiędzy aplikacjami. Tak czy inaczej, będzie dużo prościej - dla nas tylko być może ;) - jeśli opiszesz sprawę.

Hmm co ja mogę powiedzieć. Nawet jeśli nie dotykam telefonu na ekranie pojawia się napis 'brak ostatnio używanych aplikacji' działa mi tylko jeden przycisk czyli strzałka. Czasem telefon nie reaguje na mój dotyk.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    melis
    9 minut temu, lily-rose napisał:

Hmm co ja mogę powiedzieć. Nawet jeśli nie dotykam telefonu na ekranie pojawia się napis 'brak ostatnio używanych aplikacji' działa mi tylko jeden przycisk czyli strzałka. Czasem telefon nie reaguje na mój dotyk.

No i o to chodziło. Po aktualizacji tak się zaczęło dziać? Wcześniej po zalaniu, wszystko było ok?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    1 minutę temu, melis napisał:

No i o to chodziło. Po aktualizacji tak się zaczęło dziać? Wcześniej po zalaniu, wszystko było ok?