Skocz do zawartości
Patrol619

Aktualizacja systemu przez aplikację HiSuite i Firmware Finder

    Rekomendowane odpowiedzi

    Madeofsun

    Instrukcja, jak uzyskać autoryzowaną wersję oprogramowania przez Firmware Finder

    UWAGA: Istnieją różne typy oprogramowania układowego jeżeli nie wiesz co wgrać porzuć ten poradnik, inaczej czeka Cię niepowodzenie.

    Uwaga: Nie biorę odpowiedzialności za wszelkie niepowodzenia przy aktualizacji tą metodą.

    - metoda eRecovery nie wymazuje danych ale zalecam backup,

    1. wchodzimy do katalogu:

    C:\Windows\System32\drivers\etc\

    Kopiujemy plik - hosts na w dowolny inny folder lub na pulpit, otwieramy za pomocą notatnika wklejamy nowej w lini na końcu:

    # 188.225.84.142 query.hicloud.com

    zapisujemy plik jako hosts.txt - następnie zmień nazwę usuń .txt, tak zapisany plik kupujemy i zastępujemy w folderze: C:\Windows\System32\drivers\etc\

    2. Jeżeli masz zainstalowane oprogramowanie HiSuite - odinstaluj, następnie Pobierz i zainstaluj HiSuite 9.0.2.304, ale nie uruchamiaj

    https://pro-teammt.ru/projects/hwff/hisuite/HiSuite_9.0.2.304.zip

    3. pobierz:

    https://pro-teammt.ru/projects/hwff/hisuite/hisuite.zip

    zastąp pobrane pliki:

    httpcomponent.dll skopiuj i zastąp do folderu C:/Program Files (x86)/HiSuite  - lub do innego katalogu, w którym aplikacja HiSuite jest zainstalowana

    HiSuiteConfig.xml skopiuj i zastąp do folderu C:/Users/YOURUSERNAME/AppData/Local/Hisuite/userdata/UpdateDogDev

    4. Zmień DNS routera na 188.225.84.142

    5. Otwórz aplikacje Firmware Finder w telefonie.

    Wymagane jest postępowanie jak w przypadku aktualizacji przez eRecovery zmieniając DNS w routerze na 188.225.84.142 rejestrując aktualizacje przez Firmware Finder, szukasz dozwolonego oprogramowania dla swojego urządzenia na zasadzie: dla P20 PRO dual SIM szukaj CLT-L29C432 lub CLT-LGRP2-OVS,

    klikamy sprawdź dostępność, upewnij się, że jest to dozwolone do instalacji, zarejestruj aktualizację oprogramowania w eRecovery przez aplikacje Firmware Finder

    6. Uruchamiamy HiSuite i podłączamy telefon, wyszukaj aktualizacje

    7. Jeżeli z jakiegoś powodu wyskakuje komunikat że oprogramowanie jest aktualne lub brak połączenia z internetem lub wyskoczy informacja o aktualizacji HiSuite 9.0.3.300- powtórz wszystko od punktu 2.

     

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam 201, dzis wieczorem jak wrócę do domu to przetestuję tę metodę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    456nju

    Obraz może zawieraÄ: tekst ta metoda nie ściągnęła mi najnowszej wersji , innym na forum rzekomo tak :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    hmm... a mnie właśnie udało się ściągnąć aktualizację przez HiCare. Normalnie, grzecznie pokazało wersję 9.0 , zassało i właśnie rozpoczęła się aktualizacja.

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Sprawdziłem sposób z postu #2747 i niestety po próbie wyszukania aktualizacji wyświetla się Brak połączenia z internetem. Mam wersję 203 którą uzyskałem przez HiSuite, każde poprzednie robiłem przez eRecovery + Firmware Finder i nie było problemów, więc wiem jak to się robi. A teraz odkąd mam 203 nawet bez zmiany DNS mam zawsze "Getting package info failed" w eRecovery. Odpuszczam te aktualizacje.

    Edytowane przez Patrol619

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Madeofsun
    Napisano (edytowane)
    40 minut temu, Patrol619 napisał:

    Sprawdziłem sposób z postu #2747 i niestety po próbie wyszukania aktualizacji wyświetla się Brak połączenia z internetem. Mam wersję 203 którą uzyskałem przez HiSuite, każde poprzednie robiłem przez eRecovery + Firmware Finder i nie było problemów, więc wiem jak to się robi. A teraz odkąd mam 203 nawet bez zmiany DNS mam zawsze "Getting package info failed" w eRecovery. Odpuszczam te aktualizacje.

    Wczoraj zaktualizowałem tą metodą, tu jest inaczej bo nie wchodzimy do trybu eRecovery w telefonie, tylko aktualizacja jest przez hisiute, jak wyskakuje Ci brak połączenia z internetem to zmień dns przed podłączeniem telefonu i uruchomieniem hisuite, chętnie pomogę, jak co pisz na priv

    IMG_20190401_194433.jpg

    Edytowane przez Madeofsun

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    @Madeofsun

    No wiem ze inaczej jest, w HiSuite właśnie się pokazuje że brak internetu, a chcąc przez eRecovery "po staremu" jest to co pisałem. DNS zmieniam tak samo jak kiedyś ale teraz kompletnie nie działa to. W innym poradniku wyczytałem że ta procedura działa tylko dla aktualizacji OTA, tych po 200 parę MB, a nie tych dużych po 3.6 GB. I komputer musi się łączyć przez WiFi, po kablu nie będzie działać.

    Edytowane przez Patrol619

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Działa również dla niezatwierdzonych wersji rejestrując aktualizację przez firmware finder for windows :)

     

    Zrzut ekranu (1).png

    • haha! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Madeofsun
    20 minut temu, slawek19926 napisał:

    Działa również dla niezatwierdzonych wersji rejestrując aktualizację przez firmware finder for windows :)

     

    Zrzut ekranu (1).png

    daj znać czy przeszło, ja miałem niezatwierdzoneci mi nie poszło 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    20 minut temu, Madeofsun napisał:

    daj znać czy przeszło, ja miałem niezatwierdzoneci mi nie poszło 

    jednak wywala przy weryfikacji

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x