Skocz do zawartości
majek9

Pixel 3 - problemy z rozmowami głosowymi - szumy, przerwy, cisze

    Rekomendowane odpowiedzi

    majek9
    Napisano (edytowane)

    Cześć, temat znany wśród Pixeli 3 jak i starszych. Od początku po wyjęciu z pudełka Pixela 3 w czwartek miałem problem z rozmowami - przerywania w trakcie, cisza w słuchawce po obu stronach, kiepska jakość rozmów. Pogooglalem i temat niestety dość popularny. Wtedy w czwartek przy pierwszych rozmowach miałem jeszcze niepoinstalowane aktualizacje (stan był na 5 października 2018), natomiast w czwartek wieczorem już aktualizowalem do najnowszych do marca 2019 i w piątek rano wrzuciłem z 5 kwietnia. Spodziewałem się, że łatki poprawią jakość rozmów zdecydowanie, ale niestety się tak nie stało i jakieś 90% rozmów mam z różnymi trzaskami, przerywaniami czy cisza kilku lub kilkunastu sekundową - żenada.

    VoLTE mam chyba wyłączone, wnioskując po tym screenie, który załączam z mojego Pixela 3. Sieć nju. Gdzieś tam wyczytałem, że pomagało części użytkownikom wyłączenie VoLTE, ale ja w swoim telefonie w ustawieniach tego nie mam nigdzie, dopiero tym kodem *#*#4636#*#* mogłem dokopać się do ustawień takich zaszytych głęboko, czego efektem jest screen z załącznika.

    Macie jakieś pomysły jak to rozwiązać, posiadacze Pixeli 3?

    Odsyłać urządzenie do sprzedawcy i prosić o wymianę egzemplarza na inny, który może wady mieć nie będzie? Dodam, że w Pixelu 2XL tego problemu nie miałem w ogóle. Dopiero w tym nowym, zaplombowanym jak kupiłem, Pixelu 3.

    Dzięki za opinie i rady.

    Screenshot_20190406-122156.png

    Edytowane przez majek9
    Edit

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kr!stov

    Witaj.
    Kupiłem Pixela 3- egzemplarz z 20 lutego 2019 i nie mam problemów o jakich wspominasz. Dodam, że korzystam również z nju mobile.
    Na update marcowym jak i aktualnym z kwietnia nic nie szwankuje w tej kwestii.
    Może zmień typ sieci jak u mnie. Jeśli to nic nie pomoże, reset ustawień sieci.
    W przypadku braku poprawy w ostateczności pełny reset do ustawień fabrycznych.
    Jeśli nadal bez zmian upatrywałbym winowajcę w karcie SIM (czyt. po stronie operatora).
    Posiadając taką możliwość zrób test na innych simach, najlepiej innych sieci.
    Dopiero wtedy oddałbym smartfon do naprawy/wymiany.

    56a4812410e4cd0f0d37693caaee123e.jpg

    Wysłane z Google Pixel 3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    majek9

    Dzięki za odpowiedź w temacie. Czy ustawienia typu sieci na WCDMA też masz na stałe u siebie w urządzeniu? Przecież to jest zabicie prędkości transmisji danych kolosalnie - na 3G typie sieci mam speedtest 11,5 download, na LTE ok 35Mpbs. Jednak ustawiłem to i jutro zrobię dzień testów rozmów na tym ustawieniu, chociaż no nie widzi mi się aż tak ograniczać sobie sieć dla rozmów, jeśli miałoby to pomóc. 

    Do do karty sim - uważam że to nie jest wina karty, bo jeszcze w zeszłym tygodniu miałem w Pixelu 2 XL tę samą kartę nano sim wrzuconą, przez pół roku w tym urządzeniu ani razu nie miałem zwiechy w połączeniu, ciszy czy słabej jakości rozmowy. Zaczęło się to dopiero w Pixelu 3 - zarówno na aktualizacji z października 2018 jak i tej z kwietnia 2019 jest tak samo. Dziś rozmawiałem kilka razy i było to samo - przerwy w słyszeniu rozmówcy... Jestem mega zirytowany...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    Orange ostatnio wprowadził ograniczenia w usłudze Volte - działa tylko na wspieranych urządzeniach - lista na www. Być może twoje problemy są związane z tymi zmianami.

    Skontaktuj się z BOK.

    @majek9

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    majek9
    5 minut temu, dzidexx napisał:

    Orange ostatnio wprowadził ograniczenia w usłudze Volte - działa tylko na wspieranych urządzeniach - lista na www. Być może twoje problemy są związane z tymi zmianami.

    Skontaktuj się z BOK.

    @majek9

    No ja właśnie na tym screenie, który zamieściłem, mam wyszarzoną opcję VoLTE, tzn. jest nieaktywna jakby do przełączenia i na off domyślnie, więc nie powinno być z tym problemu, bo czytałem że ludzie właśnie często wyłączali u siebie VoLTE, żeby poprawić jakość rozmów w Pixelach 3. Nie wiem czy kontakt z BOK okaże się skuteczny w tej materii. Masz może gdzieś aktualną listę, bo jak wpisałem orange.pl volte to jakiś tekst z października 2018 mi wyskakuje tylko w necie. Thx.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    Pixeli nie ma na tej liście - głównie modele dostępne w abonamencie.

    Tak jak pisałem:

    Być może ostatnie działania spowodowały chwilowe pogorszenie jakości rozmów. Możesz ewent. sprawdzić na jakiejś innej karcie sim

    @majek9

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kr!stov

    @majek9
    Od początku jaki typ sieci miałeś ustawiony? GSM auto?

    Wysłane z Google Pixel 3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    majek9
    8 godzin temu, Kr!stov napisał:

    @majek9
    Od początku jaki typ sieci miałeś ustawiony? GSM auto?

    Wysłane z Google Pixel 3
     

    Miałem domyślnie ustawiony typ sieci LTE-UMTS auto, jak na screenie w pierwszym poście, po włożeniu karty sim z nju.


    Wczoraj wykonałem ten reset ustawień sieciowych jak pisałeś, na ustawionym typie sieci LTE (zalecane) defaultowo i w tym menu z kodu typie ręcznie wybranym z listy bodaj LTE-CDMA-UMTS (auto) - przeprowadziłem dziś kilkanaście rozmów głosowych krótszych i dłuższych od rana do wieczora i było ok, do czasu ostatniej rozmowy ok 21.30, gdzie przycięło mi i zginął dźwięk rozmówcy i mój na około 5 sekund podczas rozmowy głosowej. Myślałem, że sprawa się jakoś naprostowała po resecie ustawień sieciowych w ustawieniach gdzieś wyszukanej opcji, ale widocznie niezbyt tak się stało. Bestcena już w mailu napisała mi rano, że nie ma problemu i mogę zamówić kuriera na ich koszt, a oni od razu wyślą mi nowe urządzenie Pixel 3 lub zwrócą kasę jak chcę, jak tylko kurier im dowiezie mojego Pixela 3 z problemami z głosem, o których im napisałem.

    Nie wiem czy zwracać urządzenie i brać innego Pixela 3 i bawić się potem w konfigurację od nowa apek i ustawień, czy wziąć zwrot kasy. Kurcze, jestem zadowolony z tego Pixela po pół roku używania 2XL, ale jak ma to tak wyglądać, że mam dłubać i szukać przyczyny słabej jakości rozmów akurat w tym tel, to duża dyskwalifikacja. Jakbyście postąpili? Oddać ten egzemplarz do BC i wziąć zwrot kasy czy wymieniać na innego i liczyć, że tamten drugi będzie gadać normalnie słuchawka? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kr!stov

    Ja bym zaryzykował jeszcze raz z Pixelem 3. Jeśli kolejny raz będziesz miał ten problem to wtedy bym brał zwrot pieniędzy. Zrób backup swoich danych i pójdzie szybciej.

    Wysłane z Google Pixel 3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    majek9
    Ja bym zaryzykował jeszcze raz z Pixelem 3. Jeśli kolejny raz będziesz miał ten problem to wtedy bym brał zwrot pieniędzy. Zrób backup swoich danych i pójdzie szybciej.

    Wysłane z Google Pixel 3


    Tak zrobię, zamówię kuriera na środę lub czwartek i mam nadzieję, że w poniedziałek przyjdzie do mnie nowe urządzenie juz.

    Wysłane z mojego Pixel 3 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.