Witam,
Zdarzyło mi się po raz pierwszy iż po wgraniu LineageOS, coś jest nie tak z telefonem, wiec postanowiłem zasięgnąć fachowej pomocy. Historia wygląda następująco:
Telefon to Samsung S5 Mini (SM-G800F) oryginalnie bez sim-lock. Wszystko było dobrze na oryginalnym Androidzie 4.4.2, ale po wgraniu Lineage16 telefon nie potrafi połączyć się z siecią komórkową. Wykrywa dostawców sieci i to wszystko.Backup-u oczywiście brak "bo zawsze się udawało bez".Próbowałem również Lineage13 i chyba wszystkie Basebandy z ostatnich 5 lat. Przywracałem telefon równieżdo stanu fabrycznego używając obrazów z narzędzia https://forum.android.com.pl/topic/247617-samfirm-narz%C4%99dzie-do-pobierania-rom%C3%B3w/ i z tąd . Jak na razie problem nadal występuje. Gdzieś przeczytałem, że być może wgranie pliku PIT może pomoc albo nadpisaniepartycjiEFS narzędziami jak z3x albo octoplus, ma ktoś?Dodam tylko na koniec że wygląda na toiż numer IMEI jest nadal rozpoznawany poprawnie.
Pozdrawiam i proszęo pomoc