Skocz do zawartości
Św. Faustyna

Brak zasięgu sieci komórkowej po aktualizacji

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Dzień dobry, mam dość poważany problem. Dzisiaj miałam nową aktualizację telefonu, a po niej telefon nagle przestał widzieć sieć (brak zasięgu, LTE). Wcześniej nie było takiego problemu. Żadne zmiany w ustawieniach również nie przynoszą skutku, reset też. Nie mogę wybrać operatora ani edytować "punktu dostępowego" ręcznie. Sprawdzałam również z inną kartą, ale nic to nie dało. Czy ktoś miał podobny problem i wie co na to zaradzić? Telefon kupiłam nowy, jest w pełni sprawny w sieci Orange, więc sądzę, że to wina aktualizacji. 

    Edytowane przez lasica
    Poprawa tytułu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Św. Faustyna skoro jest z sieci Orange, podejdź do salonu i opowiedz im co Cię spotkało, powinni znaleźć rozwiązanie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To wina Orange nie aktualizacji. 

    Ja w czw około 10 nie miałem totalnie zasięgu. A telefon jeszcze na starym sofcie siedział. 

    Dopiero ręczne zmienienie 3g lte na 2g i powrót pomogło. 

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    12 godzin temu, Maciek pokerzysta napisał:

    To wina Orange nie aktualizacji. 

    Ja w czw około 10 nie miałem totalnie zasięgu. A telefon jeszcze na starym sofcie siedział. 

    Dopiero ręczne zmienienie 3g lte na 2g i powrót pomogło. 

     

     Tylko problem polega na tym, ze ja nie moge tego zmienic. Domyslnie i tak jest ustawione 3g, 2g i LTE. Pokazuje mi również, ze nie moge wybrać operatora sieci ani w ogóle zmienić niektórych ustawień. A te pojedyncze zmiany nie przynosza żadnego efektu. 

     

    14 godzin temu, montezuma napisał:

    @Św. Faustyna skoro jest z sieci Orange, podejdź do salonu i opowiedz im co Cię spotkało, powinni znaleźć rozwiązanie.

     Tak też zapewne zrobię, ale obawiam się, że jedyne co spotka mnie w salonie to sugestia odeslania telefonu na gwarancje. Poza tym problem wystąpił od razu po aktualizacji i to mnie zastanawia. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jalboss

    Reset próbowałaś?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    marek.m73

    Ja bym spróbował ustawień fabrycznych a dopiero jeżeli to nie pomoże to raczej pozostanie tylko serwis.

    V20i

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dares

    Ja po aktualizacji też nie miałem neta. Z tymże, że aktualizacja zmieniła mi APNY i musiałem je ręcznie edytować na poprawne.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x