Skocz do zawartości
DaN995

Gdzie kupić pewnie i korzystnie?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Santi100
    No to jak kupiłeś wcześniej (rozumiem że w kwietniu) to jak załapałeś się na promocję od 13.05 ? 

    Ja swojego S10e kupiłem pod koniec marca, wpisałem w formularzu datę zakupu 13 maj (innej daty nie było do wyboru) i dostałem maila z potwierdzeniem, że się załapałem na ładowarkę i zostanie wysłana, tak jak [mention=153263]DaN995[/mention]  

    eS10e

     

     

     

     

     

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kiperos

    Mogą być z tego jakieś konsekwencje? W regulaminie nie rzuciło mi się coś takiego w oczy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    S5Fan

    @kiperos oczywiście - wyłudzenie, potwierdzenie nieprawdy w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, oszustwo 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rot

    Oczywiście, tylko z drugiej strony przecież Samsung wymaga w formularzu nr seryjnego. Czyli jak sądzę powinien sprawdzić datę sprzedaży i nie przepuszczać błędnie wpisywanych danych .. Przy innych promo wymagali też niekiedy skanu dowodu zakupu.

    Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    S5Fan

    Może kiedyś sprawdzą :)  Wątpię żeby mieli w bazie który numer seryjny z jaką datą został sprzedany. Raczej mogą sprawdzić tylko po fakturze  np przy zgłoszeniu serwisowym

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    DaN995
    Mogą być z tego jakieś konsekwencje? W regulaminie nie rzuciło mi się coś takiego w oczy.
    Każdy zrobi jak uważa. Ja kliknąłem bo promocja była dostępna w Samsung Members. A, że przeszło jak wpisałem tak, a nie inaczej to cóż... życie jak się to mówi.

    Jak miałem niegdyś Galaxy S8 to tam jak promocje nie obowiązywały to się nie wyświetlało w Samsung Members.

    SGS10e

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja też się dopisąłem do promocji, mimo , że nie spełniam warunków. Czekam na weryfikację , zobaczymy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bioly

    https://www.x-kom.pl/p/474166-smartfon-telefon-samsung-galaxy-s10e-g970f-prism-black.html z kodem rabatowym 2900zł
    https://www.sferis.pl/smartfon-samsung-galaxy-s10e-bluetooth-wifi-nfc-gps-lte-galileo-dualsim-128gb-android-90-prism-black-p627070 2499zł

    Zastanawia mnie dlaczego w xkom jest gwarancja producenta, a w sferis gwarancja sklepowa i czy z tego wynika różnica w cenie?

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rot

    Sferis często sprzedaje smartfony spoza polskiej dystrybucji. Dopytaj u nich skąd są te s10e.

    Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    DaN995

    Sferis nie jest oficjalnym partnerem Samsunga. Dlatego. Ma urządzenia z dystrybucji europejskiej przeważnie.

    SGS10e

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x