Skocz do zawartości
rafek18081997

Wymiania wyrobionego gniazda ładowania usb

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam, mam problem z gniazdem ładowania. Nie wiem jak konkretnie to określić , ale chodzi o to że chyba się wyrobiło po prostu trochę. Występuje problem z szybkim ładowaniem, z reguły trzeba mocno docisnąć kabel lub szukać optymalnego ułożenia żeby zapaliła się "błyskawica" bo coś nie łączy, występuje również problem z innymi kablami, czy to nowe czy nie czasami nie chcą ładować. Dodam że nie jest to wina kabla bo sprawdzone na innych 1+ . Czy wymieniał ktoś gdzieś takie gniazdo , albo czy odsyłał ktoś do serwisu na gwarancję/ naprawę ?

    Edytowane przez Smykoo
    Korekta tematu - doprecyzowałem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    Ogólnie znany problem.

    Robiłem RMA dla kumpla w tym temacie.

    Coś chcesz wiedzieć ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A nie masz tam jakiegoś syfu w gnieździe, zazwyczaj takie właśnie objawy występują. Weź wykałaczkę lub coś podobnego ostrego i zerknij czy złącze jest czyste. Na pozór może wyglądać na czyste.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rdy

    Odsyłałem do autoryzowanego serwisu na rękojmi, u mnie gniazdo się obluźniło i kable wypadały. Wymienili bez problemu, gratis wymienili też całą obudowę i obiektywy

    Operacja wymiany trwała 2 dni, aczkolwiek całość od zarejestrowania do otrzymania paczki aż 7. Przez 3 dni hindus generował mi kod RMA, więc to może jest jakoś do przeskoczenia

    Ale j/w, oneplusy mają jakoś idiotycznie zbudowane to gniazdo i non stop tam coś wpada. Weź puchę ze sprężonym powietrzem i psiknij parę razy. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ogólnie, przeczyscilem trochę złącze i niby jest lepiej. Tzn syfu faktycznie trochę było i jest poprawa pod takim względem że muszę się mniej nagimnastykowac żeby załapało szybkie ładowanie. Ale ogólnie rzecz biorąc wystarczy dotknąć czasami kabel i przestaje szybko ładować i nadal jest tak luźno. Wydaje mi się że jednak jest to problem złącza. Przepraszam że tak długo odpisywałem ale mam zapieprz na studiach i zero czasu na to żeby to ogarnąć . Jest ktoś w stanie mi pomóc z zrobieniem zgłoszenia czy tam RMA czy co tam jest potrzebne żeby telefon odesłać do serwisu ? Albo chociaż opisać mnie więcej procedurę jak to przebiega ? Niestety z angielskim u mnie raczej bez szału więc to też dodatkowy problem :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yaatzek

    @rafek18081997 pytanie zasadnicze: gdzie kupiłeś telefon? Bezpośrednio od OP czy w jakimś sklepie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rdy

    najlepiej przez czat na stronie oneplusa, tam sie dogadasz nawet przez google translate

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oficjalnie od OP, okej dzięki w takim razie przy czasie to zgłoszę i po wszystkim dam znać . Przy okazji pocwicze angielski :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    Tak w kwestii formalnej, mnie nawet przytrafiło się kiedyś pisać po polsku z supportem.

    Jakaś Sue sobie sama tłumaczyła i odpisywała po polsku.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.