mateusz1807 Cześć Od momentu przejścia z S9+ na S10+ mam problemy z aplikacją x-kom. Nie dostaję powiadomień o promocji "Gorący strzał". Codziennie o 10 i 22 powinno przyjść powiadomienie o promocji, jednak ja go nie dostaję. Tak samo nie dostaję powiadomień o statusie zamówienia. Czasem przychodzą powiadomienia o innych promocjach. Próbowałem już czyścić dane aplikacji, kilka razy usuwałem i instalowałem na nowo, czyściłem cache przez recovery, nadałem wszystkie uprawnienia jakie aplikacja chciała, wykluczyłem ją z oszczędzania energii, zezwoliłem na działanie w tle. Nie wiem co jeszcze można zrobić. W samej aplikacji również próbowałem wyłaczyć powiadomienia, zapisać ustawienia i potem znowu włączyć. NIc nie nie działa. Korzysta ktoś tutaj z aplikacji x-kom? Dostajecie powiadomienia? Spoiler
Wincenty Ale co Ty porównujesz? mateusz1807 Czasem przychodzą powiadomienia o innych promocjach. Próbowałem już czyścić dane aplikacji, kilka razy usuwałem i instalowałem na nowo, czyściłem cache przez recovery, nadałem wszystkie uprawnienia jakie aplikacja chciała, wykluczyłem ją z oszczędzania energii, zezwoliłem na działanie w tle. Problem z powiadomieniami (PUSH) pozostał tensam od Androida 6.0 Marshmallow i wbudowania w system tryb „DOZE” (oszczędzanie energii) inicna to nie poradzisz. Możesz walczyć w ustawieniach, dodawać do białej listy żeby ubijałoaplikacji a i tak przychodzi powiadomienie z dużym opóźnieniem a czasem wcale. Jak myślisz, skoro X com potwierdził Ci że z aplikacją wszystko jest ok to wina po czyjej leży stronie? Odpowiem za Ciebie. Androida i Google. Google też potwierdziło że znająówproblem i wtedy czekasz na wydanie poprawki bo nic nie zrobisz. Od rana mam ją zainstalowaną na swoim S9+ do teraz ani jedno powiadomienie. Testuję, zobaczymy jutro czy coś przyjdzie 🙂
pawel2887 Cześć, Ja bym na twoim miejscu skopiował tą wiadomość z zdjęciami co tutaj nam napisałeś i wysłał ją na maila do pomocy technicznej aplikacji x-com. Oni na pewno mają s10+ i sprawdzą czy istnieje ten problem dla tego telefonu i naprawią go w kolejnej aktualizacji aplikacji przynajmniej tak myślę, bo jeżeli reinstalowałeś tą aplikacje i nadal ten problem występuje, a zakładam że z innymi apkami co masz i też one dostają jakieś tam powiadomienia o promocjach i działają prawidłowo, to problem dotyczy samej aplikacji. Wiesz ja znawcą nie jestem może ktoś kto się bardziej zna na rzeczy Ci tutaj odpisze, ale na chłopski rozum ja bym tak zrobił. x-kom@x-kom.pl
Wincenty No tu się mylisz kolego. Android, zgodasam,lecz nakładka już inna, bardziej ulepszona bym powiedział, ma kilka nowości, których nie ma na S9+ S9/S9+ - One Ul 1.0 Android 9 S10/S10+ - One Ul 1.1 Android 9
kazujama A gdzie wyczytałeś że Google przyznało się że wie o tym problemie? Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
mateusz1807 Inne aplikacje jakoś problemu nie mają i wysyłają powiadomienia. x-kom też wysyła powiadomienia o promocjach, nie wysyła tylko o gorącym strzale który jest o 10 i 22.
Wincenty @mateusz1807 Gdzie są te powiadomienia z „Gorący strzał” z aplikacji X-com? Aplikacja zainstalowana od wczoraj rano i ani jedno powiadomienie, a powinno przyjść o 10 i 22 godz. Dzisiaj rano jeszcze przed 10tą założyłem sobie u nich konto i od 45 minut czekam na powiadomienie z „Gorący strzał” i już chyba się nie doczekam. Niezłą ściemę Ci walą że wszystko jest ok skoro u mnie na S9+ też nie działają powiadomienia 🙂
Wincenty @mateusz1807 Przecież pisałemże zarejestrowałem sięu nich od wczoraj z aplikacjii z automatu już masz powiadomienia włączone ale nawszelki wypadek włączyłem jeszcze raz. Spoiler Zobaczymy jak się zacznie nowaoferta za 9 godzin, czy wtedy przyjdzie powiadomienie jakieś? Noto czekam. @mateusz1807 U mnie działają powiadomienia na S9+ wczoraj po 22h dostałem powiadomienie.
mateusz1807 No to ja już nie wiem o co chodzi. Co bym nie zrobił to nie mam powiadomień... Pewnie aplikacja x-kom ma jakiś konflikt z inną aplikacją która mam zainstalowaną
mateusz1807 Dostałem o 22 powiadomienie. Nic nie robiłem, nic nie zmieniałem. Zobaczymy co będzie jutro o 10