Skocz do zawartości
bartekc00

OnePlus 7 Pro - wrażenia posiadaczy

bartekc00

Proszę zwrócić uwagę, że ten temat dotyczy wrażeń posiadaczy. Proszę nie być leniwym i zakładać nowe wątki lub kierować pytania w odpowiednie miejsce. Na ten moment wszystko ląduje tutaj w jednym worku, mimo że często niewiele ma wspólnego z wrażeniami.

Wiadomość dodana przez bartekc00

    Rekomendowane odpowiedzi

    seb84
    Wszystkie optymalizowane

    Wytapane z OnePlus 7 Pro


    Spróbuj nie używać w ogóle aparatu przez jeden cykl ładowania i podeślij wyniki wraz z wykresem łączne zużycie. Uważam, że to wina aplikacji lub samego systemu.

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    topoll
    Jak przełożę kartę do oneplus 6t to wszystko jest super. Tylko na one plus 7 jest problem.
    Oddałbym, ale skorzystałem ze zniżki studenckiej podejrzewam, że już drugi raz nie będę mógł przy zakupie jej wykorzystać... default_sad.png

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

    Na sprzedaży stracisz nie mniej niż wartość zniżki, bo za tyle praktycznie każdy może kupić, w dodatku - skoro ma takie usterki jak napisałeś to sprzedajesz niepełnosprawny telefon.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy
    Godzinę temu, meliorus napisał:

    Kupowałem z oficjalnej strony. Oni twierdzą że oddać można jeżeli pudełko było nienaruszone (nie została zdjęta folia).

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
     

    Zwracałem 6T i case. Wszystko było rozpakowane i bez foli.

    W tym temacie nic się nie zmieniło.

    Z zniżki skorzystać możesz ponownie na nowym koncie/mailu.

    Zrób faktory reset wklep w dialer *#808# wykonaj diagnostykę.

    Jak coś Tobie nie pasuje to oddawaj, szkoda kasy i nerwów.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Zwracałem 6T i case. Wszystko było rozpakowane i bez foli.
    W tym temacie nic się nie zmieniło.
    Z zniżki skorzystać możesz ponownie na nowym koncie/mailu.
    Zrób faktory reset wklep w dialer *#808# wykonaj diagnostykę.
    Jak coś Tobie nie pasuje to oddawaj, szkoda kasy i nerwów.
     
    Pisałem ten kod o którym mówiłeś przyszedłem dalej i co dalej mam wybrać żeby tą diagnostykę pociągnąć.
    Mam właśnie gościa z technicznego wsparcia na czacie i mu o tym mówię. Kazał mi wysłać próbkę dźwięku który jest zły.

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy
    Napisano (edytowane)

    Masz opisane tam wszystkie opcje, wykonuj po kolei, aby mieć pewność, że wsio trybi jak należy.

    Z gadkami z tech suppem OP szkoda czasu. Zaproponują Tobie zdalną instalację OOS to jedyne co mogą zrobić a czas leci.

    Zauważyłeś, że coś nie tak to zwracaj nie brnij w jakieś naprawy i inne cuda.

    Proś o założenie RMA o zwrot na live chacie, nie bezpośrednio z konta. Bo też zanim się obudzą z odpowiedzią to bywa i z 3-4 dni.

    Zawsze możesz brać nowego 7Pro później, jak oddadzą kasę.

    Upd:

    I jakby się pytali czemu zwracasz, to nie wspominaj, że coś jest tam nie hallo z telefonem. Mogą dać notkę do CTDI na weryfikację tego i odrzucą

    zwrot.

    Po prostu nie sprostał Twoim oczekiwaniom i tyle.

    Edytowane przez Roy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    15 godzin temu, Roy napisał:
    Masz opisane tam wszystkie opcje, wykonuj po kolei, aby mieć pewność, że wsio trybi jak należy.
    Z gadkami z tech suppem OP szkoda czasu. Zaproponują Tobie zdalną instalację OOS to jedyne co mogą zrobić a czas leci.
    Zauważyłeś, że coś nie tak to zwracaj nie brnij w jakieś naprawy i inne cuda.
    Proś o założenie RMA o zwrot na live chacie, nie bezpośrednio z konta. Bo też zanim się obudzą z odpowiedzią to bywa i z 3-4 dni.
    Zawsze możesz brać nowego 7Pro później, jak oddadzą kasę.
    Upd:
    I jakby się pytali czemu zwracasz, to nie wspominaj, że coś jest tam nie hallo z telefonem. Mogą dać notkę do CTDI na weryfikację tego i odrzucą
    zwrot.
    Po prostu nie sprostał Twoim oczekiwaniom i tyle.

    Mam takie coś jak w załączniku. I co dalej wybrać?
    Powiem szczerze że support jak usłyszał że chciałbym bonusu za tą sytuację się rozłączył... :D nie złe podejście mają.
    Zaraz dołączę zrzut ekranu z tej rozmowy

    Spoiler

    e52ba3b45330497a6d98197d98332532.jpg2dc40bff0f74ee860bb8650642b6f30f.jpgsABpo1B.png



    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

    Edytowane przez Gwozdek
    Duże ilości zdjęć proszę chować w spoilerach. Poprawia to przejrzystość tematu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Rokston

    Gdyby telefon posiadał o 500 większą baterię, wyświetlacz 6,5 cala bez zagiętych boków i jacka to byłby idealny. Czekam na 7t pro, myślę że przynajmniej baterię tam powiększą.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    seb84
    Właśnie sie pojawiła aktualizacja 9.5.5 do OP 7 Pro
    Gdzie ? Ota? Ja nie mam. Chyba, że sprawdzasz przez oxygen updated ?

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    To zwraca Tobie po wpisaniu *#808# czy *#800#

    Bo to spora różnica. Musisz mieć Factory test nie Log.

     

     

    dodana zawartość

    @meliorus

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zemiel

    @

    seb84

      tak przez oxygena,tam mi powiadomienie wyskoczyło

     

    dodana zawartość

    Przepraszam że tu napisałem ,ale jeszcze nie widze żeby powstał oddzielny dział odnośnie romów

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x