Skocz do zawartości
bartekc00

OnePlus 7 Pro - wrażenia posiadaczy

bartekc00

Proszę zwrócić uwagę, że ten temat dotyczy wrażeń posiadaczy. Proszę nie być leniwym i zakładać nowe wątki lub kierować pytania w odpowiednie miejsce. Na ten moment wszystko ląduje tutaj w jednym worku, mimo że często niewiele ma wspólnego z wrażeniami.

Wiadomość dodana przez bartekc00

    Rekomendowane odpowiedzi

    Powiedzcie proszę.
    Zdecydołem się na zwrot i wymianę telefonu na inny egzemplarz, chodzi o przypadłość na którą skarży się sporo osób, tj. "ghost-touch".
    Jak wygląda sytuacja zwrotów w xkom?
    W ciągu 15 dni zwracam produkt i wymieniają na nowy pełnowartościowy, po upływie 15 dni w grę wchodzi tylko i wyłącznie reklamacja? Zgadza się?

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bartekc00

    @VIP_ONE

    Dosłownie kilka tematów obok masz cały wątek temu poświęcony.

    Ponownie proszę o poruszanie różnych kwestii w odpowiednich wątkach.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Moderatora w takim razie proszę o przeniesienie posta :-)

    @slawo0907, podlinkuj proszę temat forum OP w którym użytkownicy się skarżą na urzadzenie. :-)

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    PiPoLiNiO

    Ja im właśnie dziś odesłałem swoją sztukę. Akurat błąd dotyku to kwestia softu, więc jeśli to jedyny powód dla którego oddajesz to bym sobie darował.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    5 minut temu, VIP_ONE napisał:

    Moderatora w takim razie proszę o przeniesienie posta 🙂

    @slawo0907, podlinkuj proszę temat forum OP w którym użytkownicy się skarżą na urzadzenie. 🙂

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
     

    To jest skarga?...................to wrażenia, gratuluję pomysłu. To już lepiej do kosza, bo niewygodne????...hmmm

    Edytowane przez slawo0907

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czytałem, że producent zaleca wymianę urzadzenia na nowe.
    Zwracasz swoje urzadzenie z jakiego powodu?

    Dzięki za pochwalenie pomysłu slawo. Miałem tutaj na myśli wrażenia, odczucia, nazwij to jakkolwiek jak chcesz. Myślałem, że jasno się wyraziłem pisząc posta, ale jak widać się przeliczyłem ;-)

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 minuty temu, VIP_ONE napisał:

    Czytałem, że producent zaleca wymianę urzadzenia na nowe.
    Zwracasz swoje urzadzenie z jakiego powodu?

    Dzięki za pochwalenie pomysłu slawo. Miałem tutaj na myśli wrażenia, odczucia, nazwij to jakkolwiek jak chcesz. Myślałem, że jasno się wyraziłem pisząc posta, ale jak widać się przeliczyłem 😉

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
     

     By zakończyć definitywnie polemikę, powiem tak - Wszystkim zadowolonym użytkownikom życzę wszystkiego najlepszego

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie śmiga wszystko elegancko , po tym update nawet wydaje mi się ze jest jeszcze lepiej, wczesnej mialem same iphony z przerwami na S6 i note 4. Aparat cos tam poprawiaja bo dużo osób się skarży. Generalnie kilka dni i juz cos tam poprawiaja wiec reakcja jest prawidłowa ;-)) Andka chyba najlepiej kupować po 2-3mc od premiery jak juz wszystko załatają ;-)) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    seb84
    U mnie śmiga wszystko elegancko , po tym update nawet wydaje mi się ze jest jeszcze lepiej, wczesnej mialem same iphony z przerwami na S6 i note 4. Aparat cos tam poprawiaja bo dużo osób się skarży. Generalnie kilka dni i juz cos tam poprawiaja wiec reakcja jest prawidłowa ;-)) Andka chyba najlepiej kupować po 2-3mc od premiery jak juz wszystko załatają ;-)) 
    Nie tylko andka. Miałem iPhone x i iPhone XS max kupione może z miesiąc po premierze. To były najgorsze telefony jakie miałem . Mnóstwo bugów, więcej niż na andku. Poprawili dopiero większość rzeczy po pół roku

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, slawo0907 napisał:

    Witam

    Opiszę moje wrażenia bardzo krótko, by nie chcę wdać się w niepotrzebną polemikę. Napaliłem się na ten telefon potwornie, po przeczytanych recenzjach i obejrzanych filmach na YT. Zamówiłem, wczoraj go odebrałem a dzisiaj jest już spakowany i przygotowany do odwózki. Cały dzień "walki" z tym urządzeniem, by działał przynajmniej tak jak mój półtoraroczny Huawei mate 10 pro.No niestety, dawno nie widziałem tak mocno niedopracowanego urządzenia. Czułem się jak beta tester, i to chyba najłagodniejsze określenie. Wyliczę krótko, co mnie najbardziej wkurzyło.

    1 aparat- zdjęcia w porównaniu z mate 10 pro - słabe (nieostre, kolory wyprane)

    2 jakość rozmów - na ulicy nic nie słyszałem, moi rozmówcy też narzekali, że mnie nie słyszą

    3 ekran - hmmmm , tyłka nie urywa a na dodatek częsty brak reakcji na dotyk na krawędziach, zacinki przy wybudzaniu, częsty brak powiadomień.

    4 waga - jak na swój rozmiar to dosyć ciężki, ale do tego można  się przyzwyczaić, rozmiar akceptowalny. Wbrew pozorom, gabarytami niewiele większy od mate 10 pro

    Domyślam się, że zaraz ktoś powie ślepy i głuchy, ale na prawdę proszę mi wierzyć, że decyzja o zwrocie urządzenia była ciężka. Nie po to wydaje się tyle kasy, by cofać się , kupując nowy telefon. To tylko tak na szybko opisałem moje wrażenia. Był to mój pierwszy oneplus, więc nie odnoszę się do jego poprzedników. Może to kwestia softu, może kiedyś to poprawią, ale wtedy pewnie będzie tańszy. Reasumując - zawiodłem się. Pozdrawiam

    Czytam to i mam wrażenie, że przeniosłem się kilka lat wstecz, kiedy po oglądnięciu masy recenzji na YT i reklam na XDA postanowiłem zakupić OP3. Miałem dokładnie takie same uwagi do OP3, którego po 6m sprzedałem.  W podejściu firmy nic się nie zmieniło - upchać cyferki bo dobrze wyglądają w reklamach ( Snap, RAM, Mpx, 90Hz itp), natomiast programowo te telefony leżą i kwiczą , niestety programistycznie są słabi a obecnie hardware to 50% a soft drugie 50%. Tam nic nie działa jak powinno. A to nie dochodzą powiadomienia push, a to głośność rozmów woła o pomostę do nieba, a to wieczne problemy z bluetooth w aucie. A brak ostrości na zdjęciach i efekt olejnego obrazu to ich znak firmowy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x