Skocz do zawartości
bartekc00

OnePlus 7 Pro - wrażenia posiadaczy

bartekc00

Proszę zwrócić uwagę, że ten temat dotyczy wrażeń posiadaczy. Proszę nie być leniwym i zakładać nowe wątki lub kierować pytania w odpowiednie miejsce. Na ten moment wszystko ląduje tutaj w jednym worku, mimo że często niewiele ma wspólnego z wrażeniami.

Wiadomość dodana przez bartekc00

    Rekomendowane odpowiedzi

    PiPoLiNiO

    Daj lepiej link gdzie się niby przyznają i gdzie jest napisane, że nie da się rozwiązać programowo. Bo wróżenie z fusów tu raczej nikogo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    iMoCks

    Jest temat poświecony temu problemowi. ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    seb84
    3 minuty temu, PiPoLiNiO napisał:

    Daj lepiej link gdzie się niby przyznają i gdzie jest napisane, że nie da się rozwiązać programowo. Bo wróżenie z fusów tu raczej nikogo.

    Oni oficjalnie się nie przyznają tylko proszą o wypełnienie formularza zwrotu sprzętu. Czyli de facto informują użytkownika, że to jedyna metoda na pozbycie się problemu. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Także to by było tyle jeśli chodzi o wymianę... Jeśli się wymieni to traci się to 15 dni które się ma na zwrot.

    oneplus replace.png

    Swoją drogą ich czat pęka w szwach 8 osób jest w kolejce, czas oczekiwania to 10 minut :o

    Edytowane przez meliorus

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    topoll
    Także to by było tyle jeśli chodzi o wymianę... Jeśli się wymieni to traci się to 15 dni które się ma na zwrot.

    1804208593_oneplusreplace.thumb.png.7623cdc85810df7f06bb826b1111d4e4.png

    Swoją drogą ich czat pęka w szwach 8 osób jest w kolejce, czas oczekiwania to 10 minut

    Bo się zwraca bo nie pasowało. A nie wymienia bo nawiedzony. I zamawia nowy.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zgłoszenie na return poszło. Napisałem im, że mam problemy z dźwiękiem i z tym dotykaniem ekranu poprzez ducha. Napisałem że jak dorzucę słuchawki bezprzewodowe to wtedy mogą mi telefon wymienić na drugi. Jeśli nie, to niech oddają kasę.

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    @meliorus

    Tak czytam te Twoje posty w sprawie kupna/zwrotu i w mojej ocenie straszna cebula z Ciebie wychodzi.

    Kupiłeś jako jeden z pierwszych oczekiwałeś jakiegoś bonusu, dopadła Cię padaka z telefonem to oczekujesz rekompensaty.

     

    • Lubię to! 6

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ticom
    2 godziny temu, meliorus napisał:

    Zgłoszenie na return poszło. Napisałem im, że mam problemy z dźwiękiem i z tym dotykaniem ekranu poprzez ducha. Napisałem że jak dorzucę słuchawki bezprzewodowe to wtedy mogą mi telefon wymienić na drugi. Jeśli nie, to niech oddają kasę.

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
     

    Masz problemy z czytaniem, dźwiękiem i duchami. Chcesz im dorzucić łapówkę w postaci słuchawek - pokręcone to jakieś!!!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    47 minut temu, Roy napisał:

    @meliorus

    Tak czytam te Twoje posty w sprawie kupna/zwrotu i w mojej ocenie straszna cebula z Ciebie wychodzi.

    Kupiłeś jako jeden z pierwszych oczekiwałeś jakiegoś bonusu, dopadła Cię padaka z telefonem to oczekujesz rekompensaty.

     

    Taka to już moja Polska natura ?img%5D

    W przeciwieństwie co do niektórych, mam jaja żeby się do tego publicznie przyznać :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rob555
    Napisano (edytowane)

    Ze co? Masz jaja by napisac na czacie ze masz niesprawny tel i w zamian chcesz sluchawki? No debil... A jak kupujesz samochod i Ci nie dziala cos to idziesz i mowisz ze chcesz nowe opony? Wez sie po prostu nie osmieszaj

    Edytowane przez rob555

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x