Skocz do zawartości
all999

OnePlus 7 Pro. Wady i usterki wyświetlacza/panelu dotykowego

Smykoo

Zwracam kolejny raz uwagę, że jest to temat o wadach wyświelacza w Oneplus 7 Pro! Proszę trzymać się tematu wątka. Wszystkie posty nie na temat będą usuwane, a użytkownicy odpowiednio "nagradzani". Wady obudowy i głośnika mają już swoje odpowiednie wątki w dziale "Dyskusja Ogólna" - "Wady dźwięku oraz głośnika - trzeszczenie, piski" oraz "Wady konstrukcyjne - obudowa, spasowanie".

Wiadomość dodana przez Smykoo

    Rekomendowane odpowiedzi

    iMoCks

    Mam egzemplarz zakupiony w dniu eventu w John Lewis w Londynie. 
    Zgłaszałem wczoraj problem na czacie OnePlus na ich stronie. 
    Olali mnie totalnie, stwierdzili że skoro kupiony w John Lewis to niech oni się o to martwią. 
    Kolejny raz pokazują podejście do klienta.
    Skontaktowałem się z John Lewis i powiedzieli, że znają problem i że jest to problem z software i że tymczasowym rozwiązaniem jest wyłączenie NFC - ale zaoferowali także możliwość wymiany na urządzenie wolne od wad na miejscu o ile problem zostanie stwierdzony lub nagrany i odtworzony przeze mnie. 
    Niestety w najbliższym sklepie nie ma telefonów na stanie a najbliższy sklep z tym urządzeniem na magazynie jest oddalony godzinę jazdy autem ode mnie, co mnie zbytnio nie ciszy. 
    Zaczekam kilka dni, max tydzień i zobaczę czy wyjdzie jakaś łatka. Jeżeli nie, to wymienię telefon. 
    Jeżeli to nie przyniesie rezultatu, to wracam do S10+. 
     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mckay
    Napisano (edytowane)
    24 minuty temu, VIP_ONE napisał:

    Ja zdecydowałem sie wymienić. Wieczorem przejdę do sklepu.
    Z tego co widzialem w PL artykułach to ludziom działa poprawnie wszystko, nawet w CPU-Z, kupowali w X-KOM, tak więc wymiana sprzętu powinna pomóc.

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
     

    Skoro innym działało przy tym samym sofcie to wygląda, że to nie problem software.

    Do tego nie chce nikogo martwić ale mi zaczyna się to dziać podczas różnych innych sytuacji... Pisząc tego posta klawiatura wyłączyła mi się dwa razy... 

    Link do filmu

    Z pierwszej sekundy... Oczywiście nic nie dotykalem...

     

    Edytowane przez mckay

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    iMoCks

    Czym dłużej działa NFC i ekran jest uruchomiony tym gorzej jest z ghost touch. 
    Osobiście nie korzystam z NFC i mogę mieć je wyłączone. 
    Ale nie w tym rzecz. 
    Kupuję urządzenie i powinno być sprawne. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    M 01

    Skąd pewność że wymiana jednego na drugi rozwiąże problem? Przecież ominie robią tych tel. z dnia na dzień 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    iMoCks

    Nie ma pewności. 
    Dlatego się wstrzymam. Do 16 czerwca mam czas. Później już tylko naprawy gwarancyjne. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    17 minut temu, mckay napisał:

    Skoro innym działało przy tym samym sofcie to wygląda, że to nie problem software.

    Do tego nie chce nikogo martwić ale mi zaczyna się to dziać podczas różnych innych sytuacji... Pisząc tego posta klawiatura wyłączyła mi się dwa razy... 

    Link do filmu

    Z pierwszej sekundy... Oczywiście nic nie dotykalem...

     

     

    hmm ja tez mam z x-kom i jak widac w 60hz jest ok ale w 90hz juz nie ;-)) Pyt czy ktos już wymienial w x-kom i jak odebrał nową słuchawkę miał poprawnie ???

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    iMoCks

    Pytanie troszkę z innej beczki. 
    Czy każdy z was przywracał urządzenie z kopii zapasowej? 
    Czy ktoś próbował skonfigurować urządzenie jako nowe? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    hmm ja z kopii 😉 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @porter_1983 jak mam telefon z X-komu od środy i nie zauważyłem żadnych problemów z wyświetlaczem. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    Godzinę temu, misiuu21 napisał:

    @porter_1983 jak mam telefon z X-komu od środy i nie zauważyłem żadnych problemów z wyświetlaczem. 

    ale po wymianie juz na nowy egzemplarz ? Czy po prostu od zakupu nie mialeś problemów z NFC i ta apka cpu-z ? Ja też mam z x-kom od piątku dziwne że na 90hz jest ten problem a na 60hz nie ma to bardziej coś softowo bo tak to na 60hz też powinien głupiec jak by były problemy z cewkami itd 

    Edytowane przez porter_1983

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x