Skocz do zawartości
seb84

Problem z połączeniami głosowymi - zakłócenia, echo

    Rekomendowane odpowiedzi

    seb84
    Napisano (edytowane)

    Chciałbym abyście podzielili się swoimi doświadczeniami z problemami związanymi z rozmowami głosowymi. Kilka osób powiedziało mi, że słyszą echo swojego głosu. Nie mojego głosu tylko ich głosu. To zdarza się rzadko ale jednak zdarza. Dodatkowo sporadycznie słyszalne są "trzaski". Śledząc  wątki Oneplus 7 Pro zauważyłem, że kilka osób to potwierdziło i między innymi dlatego pozbyli się swoich Oneplusów. Znalazłem sporo wiadomości na ten temat na oficjalnym forum Oneplus i na XDA. Wydaje się, że jednak problem istnieje. Prosiłbym abyście wyrazili swoje zdanie ale najlepiej po przetestowaniu tego zjawiska rozmawiając z drugą osobą kilka minut. Nie każdemu te trzaski przeszkadzają, więc nie każdy rozmówca musi o tym wspomnieć. 

    Edytowane przez Gwozdek
    Doprecyzowałem nazwę wątku.
    • Lubię to! 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tutrus

    Może w moim egzemplarzu nie występują trzaski ale jakość rozmowy jest dość słaba. Porównuje do mojego starego ONEPLUS 3....

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    iMoCks

    Nie mam najmniejszych problemów z połączeniami głosowymi. 
    Jakość niemal jak na S10+ którego miałem. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie brak problemów z rozmowami. A echo zdarzało się w moim poprzednim tel. Mate 10 Pro ale raczej wina sieci niż telefonu. ? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    agentTM

    W moim przypadku jak korzystam od niemal tygodnia nie zaobserwowałem jak na razie żadnych odstępstw od normy czyli problemów z dźwiękiem czy mikrofonem, musicie wziąć pod uwagę że jakość połączenia nie jest tylko zależna od naszego telefonu ale przede wszystkim od stacji BTS które są jakie są... ale i od drugiej strony słuchawki czyli naszego rozmówcy np. połączenia jakości HD Voice i HD+ nie będą realizowane jeśli słuchawka drugiej strony nie obsługuje tej samej usługi. Nie wszystko da się zwalić na OP7pro

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Autor wątku rozmawiał ze mną i słyszałem to echo, było to mocno uciążliwe. Mam szajsunga s9+, odpalone HD voice itp itd. inni jego rozmówcy rónież na to narzekali.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    seb84

    Rozmawiam dziennie ok 2h z klientami, wykonuje wiele połączeń w różnych miejscach i w różnym czasie. Niestety już kilka osób mi o tym powiedziało i zastanawiam się jak to jest.
    Na forum oneplusa użytkownicy potwierdzają ten problem. Natomiast jeżeli chodzi o samą jakość rozmów to poza trzaskami czy echo wszystko jest elegancko. Ja słyszę bardzo głośno i wyraźnie drugą osobę. Tak jak piszecie jakość i głośność na poziomie S10 plus czyli bardzo wysoka półka. Z drugiej strony niektórzy skarżą się na tą jakość połączeń. Może znowu być jakaś wada bo raczej niespotykane jest aby ten sam model telefonu miał różną jakość połączeń.
    Ps: często rozmawiam przez słuchawkę bluetooth i nikt wówczas nie narzekał na jakość połączenia a gdy nie używam żadnego urządzenia zewnętrznego problem pojawia się

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    memphis21

    Kurcze. Faktycznie może coś w tym być. Współczuję kolegom. Ja aż tyle nie rozmawiam . Nie mniej jednak u siebie nie zauważyłem tego problemu

    Wytapane z OnePlus 7 Pro

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    seb84
    Kurcze. Faktycznie może coś w tym być. Współczuję kolegom. Ja aż tyle nie rozmawiam . Nie mniej jednak u siebie nie zauważyłem tego problemu

     

    Wytapane z OnePlus 7 Pro

     

     

    Rozmawiasz na maksymalnej głośności czy lekko ściszonej ?

     

    Jeżeli będziecie wykonywać testy połączeń to spróbujcie używać maksymalnej głośności. Mam swoją teorię i chciałbym ją sprawdzić

     

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    @seb84

    W jakiej sieci masz telefon ?

    Echo podczas połączenia najczęściej występuje, gdy są opóźnienia w przekazywaniu sygnału BTS<>Telefon.

    Uwarunkowane odległością od BTS (poziom RSSI), jego obłożeniem oraz kolejkowaniem priorytetów (swój-obcy).

    Przełącz na początek tryb pracy z auto na 2g/3g (po reboot) i sprawdź czy jest poprawa z echo.

    Na simie innego opa jak masz możesz też sprawdzić.

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x