Coders_Lab
Próbuj w Unity. Na pewno będzie to lepiej wyglądać niż w javie ? No i łatwiej będzie znaleźć rozwiązania, gdybyś napotkał na problemy. W razie czego swój kod zawsze możesz wrzucić tutaj. Wspólnie będziemy się głowić ?
Hej 😃 troche czasu minęło, parę projektów było na nadrobienia, ale powoli wychodzę na prostą 😉
Ostatecznie, z braku pewności co do Unity wykrzystałem zwykłą Javę pod Androida.
Aplikacja działa, robi to co powinna więc cieszę się z tego powodu. Jutro muszę ją oddać więc prawdopodobnie nie będe już z nią nic zmieniał... chyba, że...
Chciałem dodać timer ogólny. Liczący czas "życia" danego użytkownika. Za życie uznaje czas od startu do kontaktu z jedną ze ścianek.
Do tego jeszcze rekord życia.
Ogólnie wiem jak to zakodować.
1. Pojawienie piłki- timer start (a właściwie, z racji, że piłka pojawiana jest cały czas w innych miejscach- animacja ruchu- to pierwszy timer start jest przy włączeniu apki. Timer stop przy dotknięciu oraz ponowny timer start.
2. Przy każdym dotknięciu wywoływana funkcja sprawdzająca który czas jest większy- rekordu czy aktualnego.
Problem jednak jest w umieszczeniu dwóch pól tekstowych w odpowiednim miejscu oraz ogólnie- praktycznym wykonaniu.
Z tego co widzę, layout nie jest ustawiany tylko inny view (dlatego, że robię sobie CustomView).
Moje pytanie brzmi więc- czy mogę ustawić layout dla customView oraz ewentualnie jak powinienem zrobić ten timer?
Z góry dzięki za pomoc.
Link do kodu.
https://codeshare.io/MaksAndroid