Skocz do zawartości
dj.doc

Problem z aplikacją zdrowie nie wyświetla wyniku pomiaru tętna

    Rekomendowane odpowiedzi

    dj.doc
    Napisano (edytowane)

    Witam. 

    Mam problem z aplikacją "Zdrowie" na P30 PRO. Po zmierzeniu tętna zegarkiem Huawei Watch GT Active nie pojawia się wynik w tej aplikacji, w zakładce "Tętno".

    Czy ktoś z kolegów używa tego zestawu i może sprawdzić jak to wygląda?

    Pozdrawiam

     

    Edytowane przez dj.doc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie nie występuję taki problem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Pomiar masz włączony cały czas? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak, ciągły pomiar włączony. Z tego co zaobserwowałem to w apce aktualizują się dane co około 2 minuty. Może dlatego od razu nie widziałeś pomiaru?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    A jeśli wyłączysz ciągły pomiar i zmierzysz tętno , to przesyła ci wynik z zegarka do telefonu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mastefix

    mnie pojedyncze pomiary nie pokazują się w apk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc
    Napisano (edytowane)

    Dzięki za info. Szkoda. Myślałem, że tak jak w opasce MiBand 2 jest możliwość pojedynczego pomiaru i wysłania danych do aplikacji. Dodatkowo w MiBand można było ustawić częstotliwość pomiaru. Mam nadzieję, że wprowadzą taką możliwość w aplikacji, chciałbym mieć wybór częstotliwości a nie być skazanym na ciągły pomiar.

    dodano:

    zgłosiłem ten problem do obsługi klienta, zobaczymy czy coś zrobią.

    Edytowane przez dj.doc
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc
    Napisano (edytowane)

    Witam.

    Przyszła odpowiedź. W skrócie napiszę, że sprawa została zamknięta a ja dalej nie uzyskałem odpowiedzi czy tak ma być, czy może jest jakiś błąd w aplikacji lub zegarku?.

    Podsumowując.

    Dzięki wsparciu kol. @dawidopl@mastefix  oraz własnym obserwacją wyszło mi, że:

    - jednorazowy pomiar wykonany zegarkiem przez użytkownika nie jest przesyłany do aplikacji (a szkoda, nie każdy chce mieć włączony pomiar non stop)

    - tylko stałe włączenie pomiaru jest rejestrowane w aplikacji ( a szkoda, przydałaby się możliwość ustawienia częstotliwości, np, co 30 min., co 1 godz. i tak dalej)

    Zgłosiłem te propozycje do konsultanta Huawei, który ma to wysłać do działu rozwoju. Zobaczymy czy coś zrobią.

    Pozdrawiam

     

    Edytowane przez dj.doc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mastefix
    28 minut temu, dj.doc napisał:

    który ma to wysłać do działu rozwoju

    Wątpię czy to w czymś pomoże, ale obym się mylił :D

    Nie wierzę w działy rozwoju :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x