Mam to samo, co prawda mam luncher Nova, nie wiem jak Ty?
Zauważyłem też że nie działa odtwarzacz na AOD, jest widoczny ale brak reakcji..
Trzeba by napisać priva do stuff-u Tidala żeby to poprawili przy aktualizacji, może ogarną.
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Ja poleglem po pierwszym akapicie. Nie mam czasu i sily [emoji41].
Cześć,
Dziękujemy za kontakt z pomocą techniczną TIDAL.
Rozumiem, że może to być frustrujące i denerwujące.
Aczkolwiek Aby lepiej Ci pomóc, będę musiała zadać ci kilka pytań.
Jakiego modelu telefonu lub tabletu używasz (Samsung Galaxy S7, LG V30, Google Pixel itp.)?
Jaka wersja oprogramowania jest obecnie uruchomiona w telefonie?
Jakiej wersji klienta TIDAL używasz obecnie?
Czy występują takie same problemy podczas przesyłania strumieniowego TIDAL przez WiFi (domowe)?
Czy ten problem występuje tylko podczas przesyłania strumieniowego danych mobilnych? W takim razie,
Czy masz problem z odtwarzaniem treści offline?
Czy masz problem z przesyłaniem strumieniowym określonej ścieżki / listy odtwarzania / albumu? W takim razie,
Czy możesz podać mi adres URL ścieżki / listy odtwarzania / albumu?
Czy doświadczasz tego problemu o określonej porze dnia? W takim razie,
Czy możesz podać mi przykłady ram czasowych, w których wystąpił problem?
Czy używasz jakiejkolwiek innej aplikacji do strumieniowego przesyłania treści TIDAL? W takim razie
Czy możesz podać mi nazwę tego urządzenia / aplikacji?
Czy byłbyś tak uprzejmy, aby przetestować dla mnie następujące rzeczy?
Spróbuj pominąć ścieżkę, gdy wystąpi buforowanie, i prześlij do mnie informację, czy następny utwór również buforuje lub czy zaczyna grać.
Spróbuj odtworzyć utwór, którego nigdy wcześniej nie grałeś, i utwór, który wcześniej (grałeś bezproblemowo), daj mi znać, jeśli istnieje różnica w odtwarzaniu (czasie) między nimi.
Pobierz 1.1.1.1. Aplikacja CloudFlare z PlayStore i napisz mi informacje, jeśli problemy, których doświadczasz, zmniejszyły się lub przestały istnieć po użyciu tej aplikacji?
I na koniec, czy byłbyś tak uprzejmy, aby dostarczyć mi raport o błędzie, który znajduje się na Twoim telefonie?
Możesz to zrobić w następujący sposób.
Po pierwsze, włącz opcje programisty:
Otwórz aplikację Ustawienia.
(Tylko w systemie Android 8.0 lub nowszym) Wybierz system.
Przewiń do dołu i wybierz Informacje o telefonie.
Przewiń do dołu i dotknij Numer 7 (Powinieneś zobaczyć odliczanie , co oznacza włączenie trybu programisty).
Wróć do poprzedniego ekranu (Ustawienia dla większości urządzeń), aby znaleźć opcje programisty w dolnej części.
Następnie należy przewinąć trochę w dół i włączyć debugowanie USB
Wreszcie:
W opcjach programisty dotknij opcji Zgłoś błąd lub Prześlij raport o błędzie (może pojawić się jedno z tych dwóch wyrażeń).
Wybierz żądany typ raportu o błędzie i dotknij Raport.
Po chwili otrzymasz powiadomienie, że raport o błędzie jest gotowy.
Aby udostępnić raport o błędzie, stuknij powiadomienie.
Wiem, że zadaję sporo pytań, więc bardzo dziękuję za współpracę.
Daj mi znać, jeśli mogę jeszcze w czymś pomóc,
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka