Skocz do zawartości
Smykoo

Wady konstrukcyjne - obudowa, spasowanie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Lysolus
    29 minut temu, MisiekDP napisał:

    A po stronie klapki na tył nie ma tam czegoś?

    Z tego co widziałem to tylko coś w rodzaju gąbki - pewnie dla wypełnienia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jedyne co u siebie zaobeserwowałem to nie do końca usuniety klej na ramce wyświetlacza.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Fritz
    16 godzin temu, PiPoLiNiO napisał:

    @fritz Sorry, źle przeczytałem, chodziło o S10+, nie S8+. No stary, S10+ była wykonana perfekcyjnie. Ekran był idealnie biały. Od s9 już nie ma problemu z różem. Więc tym bardziej nie wiem o co Ci chodzi.

     

    Zresztą, dokumentowałem wady zdjęciami które masz w innym temacie. Jak dla Ciebie odpryski, krzywa maskownica i tak dalej to nie są wady, to gratuluję firmom takich klientów emoji23.pngemoji23.pngemoji23.png

     

    W którym momencie napisałem że ,,odpryski, krzywa maskownica i tak dalej'' to nie są wady? Oznajmiłem wyraźnie, że w telefonach za taką cenę jest to coś niedopuszczalnego co nie powinno mieć miejsca i patrząc na sytuację sam już teraz jestem w kropce bo chciałem zakupić OP 7 Pro, ale wygląda na to że jednak to chiński szajs który nie jest wart swojej ceny.

    Podejrzenia wzbudza u mnie fakt że trafiła Ci się liczba aż tylu wadliwych egzemplarzy(rozumiem sztuka/dwie, ale 7?), więc jeśli mówisz prawdę to absolutnie nie jest to normalne i nie może tak być że producent sobie leci w kulki.

    16 godzin temu, MisiekDP napisał:


     

     

    Wady trzeba piętnować i to zrobił. I inni userzy tych wad po prostu albo nie mają, albo ich nie widzą, albo kłamią. Kolega wyżej pokazał i nie w sposób temu zaprzeczyć.
    Ja natomiast myślę, że niektórzy mogą po prostu mieć trochę wylane ma drobne wady, dlatego nawet o nich nie piszą. Ale OP miał już różne wady wcześniej, więc święty nie jest.
    Niemniej też bym się źle czuł jakbym miał świadomość egzemplarza z takimi wadami. I jak już napisałem wcześniej - jest to niedopuszczalne. Klient płaci i klient wymaga, więc kompletnie nie powinno Cię dziwić, że ktoś wymienia do skutku, bo chce mieć konkretną, dobrą sztukę.

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
     

     

    To że klient płaci i klient wymaga to jest chyba oczywiste, człowieku, szanujmy się. Jednak skoro ktoś wymienia już daną rzecz tyle razy i ciągle coś jest z nią nie tak, to moim zdaniem taki przypadek przekreśla firmę w oczach konsumentów wymagających jakości adekwatnej do ceny. No chyba że ktoś sobie coś ubzdura i widzi wady tam gdzie ich nie ma, to wtedy oczywiście inna sprawa.

    I uprzedzając wasze odpowiedzi, wiem że nie ma żadnej alternatywy wśród smartfonów która odpowiadała by smaczkom które posiada OP 7 Pro, ale w takim przypadku pozostaje albo czekać aż producenci wypuszczą coś nowego albo zastanowić się nad innym modelem. No chyba że ktoś jest na tyle uparty i cierpliwy oraz fakt usterek w OP nie przeszkadza mu to niech sobie wymienia i 100 razy pchając kasę do kieszeni producenta który ma gdzieś klientów, jego sprawa.

    Szkoda tylko że mało jest ludzi którzy sprawdzają telefony tak dokładnie i zwracają uwagę na każdą, nawet pozornie nieistotną wadę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    PiPoLiNiO

    Ooooo, dokładnie. Ostatnie zdanie w punkt. Ludzie mają wszystko gdzieś. Płacą grubą kasę i machają ręką na każdą niedoróbkę. Może to wynika z faktu, że po roku kupią kolejnego flagowca?

     

    Co do wymian 7 razy. X-kom pokrywa koszty kuriera w obie strony, więc ja tracę tylko czas w sumie. Gdybym miał płacić to po 2 sztukach pewnie bym olał temat i zrezygnował z OnePlus.

     

    Po co miałbym kłamać z usterkami? Przecież te zdjęcia to były moje zdjęcia. Więc masz czarno na białym.

     

     

     

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    topoll

    Albo uznałeś to za sposób na ciągłe nowy telefon.

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    PiPoLiNiO

    I dlatego odsyłałem na drugi dzień po otrzymaniu zwykle?

     

    Ale fakt. Sposób dobry. Podobno robią tak z kartami graficznymi. W 14 dzień zgłaszasz zwrot i od wtedy masz kolejne 14 na odesłanie. W sumie 28 dni używania Tylko jak widzisz, ja w ciągu 30 kilku dni mam 7 sztukę w domu. Więc raczej słabo pasuje do Twojego pomysłu.

     

     

     

     

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    topoll
    To że klient płaci i klient wymaga to jest chyba oczywiste, człowieku, szanujmy się. Jednak skoro ktoś wymienia już daną rzecz tyle razy i ciągle coś jest z nią nie tak, to moim zdaniem taki przypadek przekreśla firmę w oczach konsumentów wymagających jakości adekwatnej do ceny. No chyba że ktoś sobie coś ubzdura i widzi wady tam gdzie ich nie ma, to wtedy oczywiście inna sprawa.

    I uprzedzając wasze odpowiedzi, wiem że nie ma żadnej alternatywy wśród smartfonów która odpowiadała by smaczkom które posiada OP 7 Pro, ale w takim przypadku pozostaje albo czekać aż producenci wypuszczą coś nowego albo zastanowić się nad innym modelem. No chyba że ktoś jest na tyle uparty i cierpliwy oraz fakt usterek w OP nie przeszkadza mu to niech sobie wymienia i 100 razy pchając kasę do kieszeni producenta który ma gdzieś klientów, jego sprawa.

    Szkoda tylko że mało jest ludzi którzy sprawdzają telefony tak dokładnie i zwracają uwagę na każdą, nawet pozornie nieistotną wadę.

    Tylko jedna rzecz, zauważ, nikt inny nie trafia na tyle wadliwych sztuk pod rząd. W zasadzie po wyeliminowaniu GhostTouch nie ma jakichś seryjnych postów o problemach z OP7 Pro.

    O "okruszkach" kilka osób pisało, krzywa maskownica - tyłku on zgłaszał. Nieznaczne uginanie się tylnej klapki pod znacznym naciskiem, no błagam... W każdym telefonie to wystąpi - przykład to choćby osławione "bendgate" iPhone'a choćby, kwestia tylko jakiej siły trzeba użyć.

     

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

     

    dodana zawartość

    I dlatego odsyłałem na drugi dzień po otrzymaniu zwykle?

     

    Ale fakt. Sposób dobry. Podobno robią tak z kartami graficznymi. W 14 dzień zgłaszasz zwrot i od wtedy masz kolejne 14 na odesłanie. W sumie 28 dni używania Tylko jak widzisz, ja w ciągu 30 kilku dni mam 7 sztukę w domu. Więc raczej słabo pasuje do Twojego pomysłu.

     

     

     

     

    Nie wiem, nie śledzę jak często to robisz. Może szukasz smartfona idealnego, którego i tak nie znajdziesz.

     

    Skądinąd zastanawiające jest Twoje ciągłe podkreślanie idealności Samsungów względem OnePlusa. To po kiego grzyba katujesz się "tym chińskim szajsem"? Masochizm, czy co?

     

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

     

     

     

    • Lubię to! 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    PiPoLiNiO

    Co Ty znowu wkręcasz? Przeszedłem z s10+ bo nie pasowały mi dziury w ekranie i uważam, że op 7 pro jest lepszym telefonem. To jedyne co ciągle podkreślam.

    A Ty widzę masz jakiś ewidentny ból tylnej części ciała, tylko nie wiem co ja mam z nim wspólnego, że czepiasz się akurat mnie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    topoll

    Mówiąc wprost, nie wierzę w tą czarną serię felernych 8 kolejnych sztuk. I zastanawia mnie, co Tobą kieruje?

    Pytanie jest retoryczne, nie spodziewam się prawdziwej odpowiedzi i nie zamierzam ciągnąć tematu, bo robi OT. I tak za długo to się ciągnie.

    Zatem by moderatorów nie irytować, EOT.

     

    Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    PiPoLiNiO

    Co mną kieruje... Nie wiem. Choroba psychiczna? A może po prostu szanuje pieniądze które sam zarabiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x