Skocz do zawartości
Redman81

Philips Pos9002 brak automatycznego podglądu w Netflix

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. Posiadam telewizor Philips pos9002 i nie działa mi na nim automatyczny podgląd zwiastun filmu w aplikacji Netflix, chodzi mi o to że po najechaniu na film/serial powinnien się włączyć jego zwiastun. Na drugim telewizorze mam  mi box i tu działa prawidłowo. Telewizor i netflix mam zaktualizowany do najnowszej wersji. Ktoś wie jak rozwiązać ten problem? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x