pn4 Cześć. Note 3, 4 i teraz 8. Obecny model czyli 8 non stop w naprawie. Poprzednie - to samo. Odnośnie 8 to już będzie trzecia wymiana ekranu oraz dodatkowo rysik. Ekran wypalony i mryga. Rysik robi co chce bez dotykania do ekranu. Abstrachuje od powodów tych usterek. Sęk w tym że nie powinny mieć miejsca a już napewno ich częstotliwość. Zastanawiam się nad tym że to ostatni notes. Następny tel jaki kupię to będzie jakiś średniak za tysiaka. Zastanawiam się jakie wy macie doświadczenie i przemyślenia w tym temacie awaryjnosci notesów. Czy i ewentualnie jak mogę ubiegać się o całkowity zwrot pieniędzy za ten syf? Mam jeszcze gwarancje.
[usunięty] Hmm. To co piszesz jest zaskakujące, wszystkie noty po kolei od 1 do 9 i nigdy nie miałem z nimi najmniejszego problemu, nawet w tej chwili używam ponownie nota 8, bo dość miałem Huaweia Mate 20 Pro i po 7 wymianie zwróciłem go do MediaMarket.Moim kolejnym telefonem na pewno będzie note 10.PS moja żona oczywiście używa nota 9.Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
sledziumen17 Ja mam od stycznia 2019r swojego NOTE8 i nie mam z nim żadnych problemów. Jest to wersja single sim zakupiona na promce w Saturnie Niemieckim.
[usunięty] Z drugiej strony jeśli masz takie kłopoty to oddaj do sklepu na rękojmię i niech Ci zwrócą kasęWysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
sirrah777 Note 3 miałem 4 lata bez żadnej usterki, aktualnie Note8 mam 20 miesięcy i żadnych problemów nie ma. Ekran w żadnym miejscu nie jest wypalony. Możetrafiłeś na wadliwy egzemplarz?
sebastan Ja to bym chciał, by mi ekran szwankował, wymieniliby przy okazji baterię, która jest jedyną dla mnie grubą wadą, a po kilkunastu miesiącach tym bardziej. Wcześniej miałem Note 3,4 i nawet 5, bez jednego dnia w serwisie. Co oczywiście w żadnym razie nie odbiera Tobie prawa do dochodzenia swego.
dandun1 U mnie note od września 2018 bez problemów. Również liczę, że przed okresem gwarancyjnym się zepsuje, bo chciałbym wymienić baterię ?
pn4 No to ladnie. Ciekawe jaki czynnik wplywa na awaryjnosc notkow ktore uzywalem i dzis uzywam. Otrzymalem odpowiedz z serwisu "Wymiana (modułu)wyświetlacza, baterii,wibracji,płytki złącz (USB), czytnika linii papilarnych. Aktualizacja oprogramowania". To jest trzecia wymiana tych samych części. Wie ktos z was jaka jest procedura? Napisac bezposrednio do samsunga? Czy do serwisu ktory wykonywal naprawy? Chcialbym oddac sprzet i odzyskac pieniadze lub dostac nowszy model telefonu (bo slyszalem ze tak robia). Chodz mysle ze lepiej odzyskac pieniadze. Kupilbym sobie note 4 z rynku wtornego i gitara. One chodza za 500 zl! Na razie bede uzywal telefon gdy wroci z serwisu i rownczesnie napisze w tej sprawie do samsunga
snowqwer @pn4żaden. Takie awarie zdarzają się w przypadku każdego urządzenia. W jednym mniej w drugim więcej, ale nie ma urządzeń bezawaryjnych. Jeżeli telefon był 3 razy w serwisie i za każdym razem był wymieniany jakiś podzespół to przy 4naprawie możesz powoływać się o wymianę urządzenia na nowe.
pn4 Dostalem juz odpowiedz od samsunga. Jesli dojdzie do kolejnego wystapienia usterki (czwarty raz) wowczas nalezy urzadzenie dac do serwisu z wnioskiem o wydanie opinii o tym ze usterka jest uporczywa i nie mozna jej usunac.I teraz sa dwie opcje. 1. Zwrot gotowki. 2. Wymiana urzadzenia na nowe.Nastepnie papiery z serwisu i informacje o tym co wybieramy, wysyla sie do samsunga.
ice6666 Jeżeli zwrot kasy w kwocie takiej za ile był zakup - osobiście chyba brałbym to, wziął N9 za to czy cosik innego. Osobiście miałem (i nadal mam) N4, prawdopodobnie padła płyta główna po tym jak coś z prądem się zadziało i w gniazdku leciało 70-80v. Od niemalże 2 lat N8 - kupiona używka, prawdopodobnie podczas wysyłki (wstrząsy itp.) uszkodziła się "wibra", serwis Samsunga ogarnął mi wymianę w 3h - BEZ GUARDU i w ramach gwarancji. I od tamtej pory nie mam problemów z N8, jedynie z oprogramowaniem co imo jest tak robione aby ludzików na siłę przepychać do nowszych modeli ?