Witam wszystkich,
jakiś czas temu oddałem swój Mi A1 do sklepu Telefonek.pl celem wymiany wyświetlacza. Po odbiorze obowiązywał mnie 6-miesięczny okres gwarancyjny, jednak nie ma z gościem kontaktu, przepełniona skrzynka głosowa i brak odzewu na maile. A jaki jest problem? Odkąd przyszedł do mnie po wymianie wyświetlacza, mój Mi A1 nie działa bez podłączenia do ładowania, dodatkowo ekran się wybrzuszył (przez co pękł), dodatkowo sam się wyłącza (nie ma jakiejś zasady co do regularności, natomiast po resecie zawsze pokazuje mi, że mam baterię naładowaną w ok. 80%, nie włącza się sam po resecie, muszę go uruchamiać). Macie jakieś pomysły? Kontakt z UOKiK czy cokolwiek? Może da się to zrobić samemu? Telefon mam półtorej roku, wymieniałem ekran w kwietniu. Za każdą pomoc będę niezmiernie wdzięczny.
Pozdrawiam