KacpiPL
Czekaj, czekaj. Chcesz mi powiedzieć, ze iOS nie wykorzystuje potencjału Taptic Engine? Ze w Androidzie haptic Feedback jest wykorzystywany częściej? To co odpowiesz na 3D Touch? Cały system iOS wykorzystuje wibracje, łącznie z ustawianiem godziny, płatnościami, czy włączeniem latarki.
Właśnie oddałemOP i wziąłem XS, za dużo się na tym forum naczytałem o niedoróbkach OnePlus’a?
Musiał bym się dokładniej pobawić, żeby to lepiej stwierdzić. Ale tak, na szybko jak niekiedy się bawię to można to zastosować częściej i więcej w iOS. Dużym minusem jest to, że pewnie nie możesz dostosować długości wibracji na klawiaturze iOS. Ja na Androidzie mogę to zrobić perfekcyjnie, idealnie przez co tapnięcie w klawisz jest delikatne, ale i bardzo precyzyjne.
Ponadto nie wiem czym się cieszyć z 3D Touch, bo Apple to podobno chce wkrótce usunąć w nowych aktualizacjach. I ciekawostka - rodzina ma iP X i nawet nie wiedziała o 3D Touch. Pokazałem, nauczyłem, po kilku dniach osoba ta zapomniała o tym.
A godzina, kalendarz, pasek nawigacyjny, przytrzymanie krótsze/dłuższe - wszystko idealnie odwzorowane. Z latarką mam to samo - na zablokowanym ekranie przytrzymuję przycisk power i się włącza, a do tego delikatne tapnięcie. Przytrzymam drugi raz - wyłącza się oraz delikatne tapnięcie.
Z suwakiem to samo:dzwonek- dłuższa wibracja,wibracja- delikatne podwójne tapnięcia,cisza- nic. Jak dla mnie rewelacja.
Może to efekt, że w Androidzie są większe opcje dostosowania. W iOS jesteś skazany na to gdzie i co zaimplementuje Apple.
A i Textra - do każdego jednego kontaktu możesz sobie przypisać inny wzór wibracji. A nawet lepiej - Ty tworzysz sobie wzór wibracji taki jaki sobie życzysz stukając przez siebie.
dodana zawartość
@KacpiPL I można wiedzieć czemu pozbyłeś się OP? Co w nim było "nie tak"?