Skocz do zawartości
Grzegorz Krogulec

Nie można dokończyć aktualizacji w HiSuite

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    HiSuite pięknie znalazł aktualizację... Pobieranie, instalacja idzie jak złoto... Przy 100%... Płacz i zgrzytanie zębów ?

    Na zrzutach widać wszystko. 

    Telefon kupiony w T-Mobile, karta sim również T-Mobile. Dodam, że proces przeprowadziłem zarówno z kartą SIM jak i bez. 

    Ilość pamięci w mojej ocenie wystarczająca... Prawie 40 GB. 

    Ktoś ma pomysł o co w tym biega? 

    Screenshot_20190815_104323_com.android.gallery3d.jpg

    Screenshot_20190815_104250_com.android.gallery3d.jpg

    Screenshot_20190815_104357_com.android.gallery3d.jpg

    Edytowane przez Grzegorz Krogulec

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Camulos
    2 minuty temu, Grzegorz Krogulec napisał:

    Ilość pamięci w mojej ocenie wystarczająca... Prawie 40 GB. 

    ale masz komunikat, że jednak tej pamięci brakuje do wykonania operacji

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    HiSuite pięknie znalazł aktualizację... Pobieranie, instalacja idzie jak złoto... Przy 100%... Płacz i zgrzytanie zębów 
    Na zrzutach widać wszystko. 
    Telefon kupiony w T-Mobile, karta sim również T-Mobile. Dodam, że proces przeprowadziłem zarówno z kartą SIM jak i bez. 
    Ilość pamięci w mojej ocenie wystarczająca... Prawie 40 GB. 
    Ktoś ma pomysł o co w tym biega? 
    Screenshot_20190815_104323_com.android.gallery3d.thumb.jpg.c512b913c4c45be6930885675ab0befe.jpg
    Screenshot_20190815_104250_com.android.gallery3d.thumb.jpg.cb07dc54ea9496f347a91ceaace0f8a8.jpg
    Screenshot_20190815_104357_com.android.gallery3d.thumb.jpg.100776bc818731c3e4b6ae8b7213e686.jpg
    Nie wiem czy to coś pomoże ale, kiedyś miałem podobną sytuację z telefonem Samsung powodem nie było brak pamięci w telefonie tylko laptop z którego próbowałem zrobić update był zapchany. Spróbuj zrobić troszkę miejsca i wrzucić jeszcze raz update :)

    Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Godzinę temu, michael3215 napisał:

    Nie wiem czy to coś pomoże ale, kiedyś miałem podobną sytuację z telefonem Samsung powodem nie było brak pamięci w telefonie tylko laptop z którego próbowałem zrobić update był zapchany. Spróbuj zrobić troszkę miejsca i wrzucić jeszcze raz update :)

    Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
     

    Raczej nie to. Używam kompa stacjonarnego a na dysku jest przynajmniej 100 GB wolnego miejsca... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Camulos

    @Grzegorz Krogulec
    to może przeczyść na fonie cache appki aktualizacja oprogramowania,
    a wgl, to nie masz dostępnego update przez OTA

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    13 minut temu, Camulos napisał:

    @Grzegorz Krogulec
    to może przeczyść na fonie cache appki aktualizacja oprogramowania,
    a wgl, to nie masz dostępnego update przez OTA

    Nie. Update nie widzę ani z poziomu HiCare ani z poziomu aktualizacji w  ustawieniach telefonu... Tylko HiSuite. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Ja na razie też nie widzę aktualizacji OTA. Telefon jest wzięty z Plusa ale karta której używam to Play. Niedawno robiłem update do 9 sposobem z forum. 9.1 chce żeby był przez OTA. Jakieś pomysły czy czekać aż się pojawi i sprawdzać ciągle ustawienia? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Camulos

    @Adam Mówiński
    sprawdzać w aktualizatorze i HiCare,
    jeśli chcesz przez OTA otrzymać

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No tak. Najlepiej czekać... Trochę ból jednak jeśli HiSuite widzi aktualizację, która też jest raczej oficjalna a nie jakaś customowa a mimo to nie da się zaktualizować (jak w moim przypadku) ??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Camulos
    9 minut temu, Grzegorz Krogulec napisał:

    No tak. Najlepiej czekać... Trochę ból jednak jeśli HiSuite widzi aktualizację, która też jest raczej oficjalna a nie jakaś customowa a mimo to nie da się zaktualizować (jak w moim przypadku) ??

    zobacz czy coś nie możesz przeczyścić na fonie,
    restart urządzenia i ponownie podepnij pod lapa z HiSuite
    przeca to musi ruszyć :) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x