Skocz do zawartości
Grzegorz Krogulec

Nie można dokończyć aktualizacji w HiSuite

    Rekomendowane odpowiedzi

    pool80
    Napisano (edytowane)

    Może to wina, nowego typu plików tej nakładki. Może potrzebuje więcej miejsca. Ja i tak bym robił to na czystym fonie (factory reset). Jak nie to reinstalacja pcsuite. Sprawdź gdzie komp pobiera nowy emui. Może tam na konkretnej partycji jest ciasno.

    Edytowane przez pool80

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Tak jak pisałem wyżej... Na każdej z 3 partycji mam przynajmniej po 100 GB wolnego miejsca. 

    Tak sobie myślę i raczej ku temu się skłaniam, że to T-Mobile macza w tym palce... Żeby abonent przypadkiem za szybko nie miał lepiej ?

    Edytowane przez Grzegorz Krogulec

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hm dziwne. Włóż pustą kartę SD minimum 8GB i sprawdź jeszcze raz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1 godzinę temu, Rafal560 napisał:

    Hm dziwne. Włóż pustą kartę SD minimum 8GB i sprawdź jeszcze raz.

    Hehe , o tym samym pomyślałem by napisać , może potrzeba więcej miejsca na karcie sd. Ja mam także z t-m ale póki co to nie mam nigdzie nowej wersji ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jest... 

    Pomogło zwykłe... przeinstalowanie HiSuite połączone z dokładnym wyczyszczeniem pozostałości po wcześniejszej instalacji aplikacji. 

    Dzięki dla wszystkich za rady i chęć pomocy ?

    P. S. 

    A tak swoją drogą to ciekaw jestem ile jest takich przypadków jak mój, że mając telefon kupiony od operatora z jego kartą sim mam już 9.1... Gdzie podejrzewam, że nieliczne osoby posiadające telefony z wolnego rynku posiadają tę aktualizację, uzyskaną oczywiście bez żadnych modyfikacji tylko oficjalna drogą.

    Screenshot_20190816_110537.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jest... 
    Pomogło zwykłe... przeinstalowanie HiSuite połączone z dokładnym wyczyszczeniem pozostałości po wcześniejszej instalacji aplikacji. 
    Dzięki dla wszystkich za rady i chęć pomocy 
    P. S. 
    A tak swoją drogą to ciekaw jestem ile jest takich przypadków jak mój, że mając telefon kupiony od operatora z jego kartą sim mam już 9.1... Gdzie podejrzewam, że nieliczne osoby posiadające telefony z wolnego rynku posiadają tę aktualizację, uzyskaną oczywiście bez żadnych modyfikacji tylko oficjalna drogą.
    Screenshot_20190816_110537.thumb.jpg.78916da6b2a5ee3c96f258077b620df1.jpg
    Aktualizację nie zależą już od operatora tylko od numeru modelu i IMEI

    Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x