Skocz do zawartości
Gwozdek

Samsung Galaxy Note 10+. Pytania do posiadaczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    10 godzin temu, OnlyPr0 napisał:

    Od zawsze tak było, wynika to z faktu, że możesz zostawić telefon z podłączonymi słuchawkami i wtedy byś go nie słyszał. Proste.

    Owszem ale to nie do mnie chyba skierowane jest to wyjaśnienie  - bowiem moje zdanie jest takie samo jak Twoje

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    DzerY

    Dołączyłem w końcu do rodziny. N10+ 512 kupiony w SBS w galrlerii krakowskiej niestety ani jednej przejściowki :( kupiłem na miejscu ubezpieczenie na rok. Też braliście?

    20190918_235554.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pagolik

    @DzerY poczytaj OWU ubezpieczenia, bardzo często wpychają syf, którego nie da sie realnie zrealizować.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    DzerY

    Tylko to jest ten syf Samsunga care+ :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Działa wam bez problemu wibracja?
    U mnie od wczoraj zaczęła coraz słabiej wibrowac, aż całkowicie padło
    Nie ma żadnej reakcji na przesuwanie suwakami od intensywności wibracji
    ( oczywiście format zrobiony i buba , dalej brak wibracji )
    Ku..... nie cały miesiąc i tel ma lecieć na gwarancję

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Działa wam bez problemu wibracja?
    U mnie od wczoraj zaczęła coraz słabiej wibrowac, aż całkowicie padło
    Nie ma żadnej reakcji na przesuwanie suwakami od intensywności wibracji
    ( oczywiście format zrobiony i buba , dalej brak wibracji )
    Ku..... nie cały miesiąc i tel ma lecieć na gwarancję

    *#0*#

    Sprawdź.
    Jak nie działa, to serwis

    Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pagolik

    @DzerY to z ciekawostek, na ktore warto zwrocic uwage, zeby w razie czego (odpukać) wiedzieć co powiedzieć u ubezpieczciela, raczej standardowe zapisy:

    Cytat

    Ochroną ubezpieczeniową nie są objęte szkody:

    nie mające ujemnego wpływu na właściwości użytkowe Sprzętu, takie jak
    uszkodzenia estetyczne, wgniecenia, zadrapania, odbarwienia (wyłączenie to
    nie dotyczy jednak mechanicznego uszkodzenia Wyświetlacza)

    spowodowane przez czynniki atmosferyczne i zdarzenia: burze, wyładowania
    atmosferyczne trzęsienia ziemi, erupcje wulkanów, powódź,
    wybuchy/eksplozje, pożar, deszcz, huragan, 

    powstałe w trakcie uprawiania jakiejkolwiek dyscypliny sportu, jeżeli Sprzęt nie
    był odpowiednio zabezpieczony czy też zamocowany

    powstałe w wyniku zdarzeń ubezpieczeniowych zaistniałych w związku
    z pozostawieniem bez właściwego nadzoru w miejscu publicznym bądź na
    otwartym powietrzu

    Dodatkowo ubezpieczyciel zastrzela sobie prawo naprawy gdziekolwiek:

    Cytat

    Punkt naprawczy: autoryzowany przez producenta lub importera Sprzętu punkt obsługi i naprawy, właściwy dla marki ubezpieczonego Sprzętu lub inny, nieautoryzowany serwis obsługi i naprawy, współpracujący z COK, wyraźnie przez niego wskazany

    Na zgłoszenie naprawy masz maksymalnie 7 dni, co tez jest istotne, bo bardzo często ubezpieczyciel daje 24-48h, a ludzie nie wiedzą, zgłaszają 3 dni pozniej i po ptokach.

    Po za tym nie widze nic podejrzanego w OWU, wiec wydaje sie calkiem ok. Co do ceny to juz kwestia sporna. Sa ubezpieczenia, ktore kosztuje paredziesiat zl i chronia wyswietlacz do 1000zł. Koszt wymiany ekranu w S10+ w Autoryzowanym Serwisie w Poznaniu to 1100zł. Nie wiem ile w Note 10+, bo nie ma na stronie info. 

    Oby nigdy sie nie przydal ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @kamikaadze

    Sprawdzałem i trup

    Dzwoniłem do serwisu w Krakowie i okazuje się że wibrator jest na płycie głównej

    Czyli płyta do wymiany tak poinformowal mnie miły Pan

     

    Niech mi ktoś powie kto się bardziej zna na serwisach czy w tej sytuacji muszą go rozbierać czy ewentualnie mogę dostać nowy telefon

     

     

    Nigdy nie miałem styczności z serwisami bo nigdy nie musiałem oddawać żadnego telefonu więc nie wiem za bardzo co w tej sytuacji zrobić żeby było dobrze

     

    Tel kupiony w x-komie

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    liftlodz

    Zarządaj wymiany na nowy wolny od wad na podstawie rękojmi bezpośrednio u sprzedawcy.

    Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No tak ale czy można żądać nowego urządzenia prawie po mies ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x