OD wersji s10 i note10 serwisy samsunga WIDZĄ że na własną rękę '' BAWILIŚMY " się odinem , wgranie softu sprzed zabawy NIE POWODUJE tego ze nie wiedza o tym i gwarancje i tak się " rzekomo " traci . Juz kiedys o tym wspominalem ale postacie z forum ponoc bawili sie czytajac co pisalem 🙂
Sprawdziłem to testowo na swoim note10+ idac do punktu mowiaczeby mi cos sprawdzili bo niby fon szwankuje- chlopak przy mnie podlaczyl tele , sprawdzil czy nie nabita jest flaga - wróciłem do softu który miałem po wyjęciu z pudelka wiec bylem pewien ze nic nie powie a on do mnie ze widzi ze 3x wgrywalem soft XEO i " rzekomo " jestem juz bez gwarancji .
I tu jest właśnie to rzekome tracenie gwarancji , albo ktos w salonie przymknie oko itp albo bedzie się sapał i bedzie regulaminowy i BYE BYE gwarancja