U mnie ten sam problem,
Napisałem do HTC, otrzymałem taką odpowiedź:
Bardzo nam przykro z powodu problemów z urządzeniem. Sugerujemy w pierwszej kolejności przeprowadzić test diagnostyczny, a następnie sprawdzić urządzenie w trybie awaryjnym.
Narzędzie diagnostyczne służy do sprawdzania elementów sprzętowych urządzenia i rozwiązywania występujących problemów. Jeśli narzędzie zdiagnozuje problem ze sprzętem, telefon może wymagać naprawy.
Należy wykonać poniższe czynności, aby uzyskać dostęp do narzędzia diagnostycznego:
Otwórz aplikacjęTelefon.
Wybierz numer (*#*
#3424 #*#*), aby uruchomić narzędzie.
Stuknij opcjęZaakceptuj.
Za pomocą narzędzia diagnostycznego można wykonać poniższe testy:
Test dźwięku: sprawdzanie działania słuchawki, obu głośników i mikrofonu. Należy wykonać instrukcje w celu przełączenia między testami:
Test słuchawki
Górny głośnik
Dolny głośnik
Oba głośniki
Test mikrofonu
Test 2. mikrofonu
Tryb awaryjny:
Aby uruchomić telefon w trybie awaryjnym należy przytrzymać dłużej klawisz wyłączania telefonu. Pojawi się okno opcji telefonu, takie jak: wyłącz, uruchom ponownie, tryb samolotowy. Należy przytrzymać dłużej opcję "Wyłącz". Gdy pojawi się okno "Uruchom w trybie awaryjnym" należy potwierdzić „OK” lub kliknąć uruchom ponownie.
Tryb awaryjny wyłącza działanie wszystkich zewnętrznych aplikacji, na czas działania tego trybu wszystkie aplikacje zainstalowane ze sklepu Play będą niedostępne a ich ikony mogą zniknąć z urządzenia. Po wyłączeniu trybu awaryjnego wszystko wraca do poprzedniego stanu. Aby wyłączyć tryb awaryjny, należy wyłączyć i włączyć telefon. Jeżeli problem nie występuje w tym trybie oznacza to, że jest on wywoływany przez którąś z aplikacji zewnętrznych. Aby rozwiązać problem należy zacząć odinstalowywać aplikacje ze sklepu Play, zaczynając od tej ostatnio zainstalowanej.
Jeżeli w trybie awaryjnym problem nadal będzie występować, sugeruję przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych.
UWAGA: Wszystkie dane zostaną usunięte. Przed zrobieniem resetu proszę się upewnić, że dane takie jak kontakty, kalendarze, pliki multimedialne, czy wiadomości zostały zachowane i została utworzona kopia zapasowa.
Kopię zapasową można wykonać przechodząc doUstawienia > Konta i synchronizacja > Automatyczna synchronizacja.
Aby wykonać reset telefonu za pomocą ustawień:
Proszę wejść wUstawienia > Kopia zapasowa i reset.
Wybrać opcjęResetuj telefoni potwierdzić.
W zależności od ustawionych w telefonie zabezpieczeń może być konieczne wpisanie kodu PIN lub hasła.
Jeżeli dane czynności nie pomogą sugeruję odesłać urządzenie do naszego autoryzowanego serwisu.
Poniżej przesyłam link do strony serwisu, gdzie można znaleźć wszyskie niezbędne informacje:
https://www.ctdi.pl/zgloszenie-naprawy-online.html
Do serwisu wysyłamy telefon bez żadnych akcesoriów i w nieoryginalnym pudełku. Należy również załączyć kopię dowódu zakupu urządzenia z numerem IMEI oraz formularz zgłoszenia naprawy, który można pobrać ze strony serwisu.
Na powyższej stronie może Pan sprawdzić status naprawy swojego telefonu przechodząc do zakładki Serwis – obsługa a następnie wybierając Status naprawy – na jakim etapie jest moja naprawa.
Do sprawdzenia statusu naprawy niezbędny jest numer IMEI urządzenia, który można znaleźć na dowodzie zakupu urządzenia lub na oryginalnym opakowaniu telefonu.
Mam nadzieję, że uda się Panu bez problemu odesłać telefon do serwisu, w razie problemów proszę o kontakt z infolinią HTC.