Skocz do zawartości
MrPepka

Sony Xperia Z4 Tablet -Aplikacja My Xperia blokuje mi tablet, nie akceptując danych nowego konta email

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Mam taki problem. Zmieniłem adres e-mail (mój poprzedni nie istnieje) i niestety My Xperia nie akceptuje danych do mojego nowego e-maila przez co mam zablokowany tablet. Domyślam się, że jedyne co mogę zrobić to przywrócenie ustawień fabrycznych, ale zanim to zrobię to mam pytanie. Czy przed tą operacją jest możliwe przeniesienie danych z aplikacji do komputera i potem (po ponownym zainstalowaniu aplikacji) przywrócenie tych danych? Pytam o to w kontekście save'ów z gier (chcę tak jakby przenieść save'y z gier z tabletu do komputera po to aby po przywróceniu ustawień fabrycznych zainstalować z powrotem te gierki i powrócić do momentów gdzie skończyłem grać). Chciałbym też móc przenieść inne ważne mi dane. Niestety w momencie gdy tablet jest zablokowany to nie jest on widoczny w komputerze

    Edytowane przez melis
    doprecyzowałem tytuł

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x