Skocz do zawartości
shaggard666

Xiaomi Amazfit BIP A1608 - nierozłączono urządzeń. Brak możliwości sparowania z nowym

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam. Pacjentem jest Xiaomi Amazfit BIP A1608. Sytuacja wygląda następująco. Klient był zainteresowany kupnem Amazfita. Urządzenie zostało sparowane z jego smartfonem. Gdy nastąpiło już powiązanie klient, stwierdził, że jednak lepszym wyjściem będzie zakup Innego Smartwatcha. I tutaj zaczynają się schody. Kolega, który go obsługiwał zapomniał rozłączyć urządzeń. Teraz za żadne skarby nie możemy sparować z jakim kolwiek innym urządzeniem.  Macie pomysł jak rozwiązać tą zagadkę? Lub czy macie instrukcję jak puścić mu nowego softa? Za każdą informację w tym temacie będę Wam wdzięczny.

    Pozdrawiam

    Mateusz

    Edytowane przez Gwozdek
    Doprecyzowałem nazwę wątku. Proszę nazywać tematy tak, aby krótko streszczały poruszany problem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @shaggard666 Settings -> factory reset

    Potem łączysz z apką miFit i powinno automatycznie zaktualizować oprogramowanie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    35 minut temu, Baron Rafau napisał:

    @shaggard666 Settings -> factory reset

    Potem łączysz z apką miFit i powinno automatycznie zaktualizować oprogramowanie

    Właśnie tu jest problem, że bez tel klienta nie jesteśmy w stanie wejść w ustawienia. I tutaj tkwi problem 😕

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A co blokuje wejście w ustawienia? Komunikat "Connect App To Update"?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Musisz przytrzymać dłuzej górny klawisz to powinienes wejść w "reset fabryczny" i go zresetować.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja miałem identyczny problem z używanym MiBand 2 - dopiero kontakt i usunięcie z konta sprzedającego rozwiązał problem.

     

    Tak z innej beczki i odkopię, ale u mnie dziś 27.09 aktualizacja firmware z oficjalnym językiem polskim d6e313d5c8abc78827fe19843307867a.jpg9155e7667d7623e2c25e9a4bd2c5b3b5.jpg

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x