Również miałem podobną sytuację, telefon co prawda ładował się ale brakowało funkcji szybkiego ładowania, wysłałem na serwis i to ich diagnostyka:
W trakcie obsługi serwisowej przeprowadziliśmy diagnozę urządzenia pod kątem zgłaszanych problemów.
Usterki były możliwe do usunięcia przez wgranie aktualnej wersji oprogramowania, zalecanej przez Producenta. Oprogramowanie można aktualizować samodzielnie, korzystając z funkcji Aktualizacja oprogramowania w menu Ustawienia oraz za pomocą programów KIES lub SMART SWITCH, dostępnych na stronie www.samsung.com/pl
Po naprawie przetestowaliśmy urządzenie, zgodnie z normami Producenta, pod kątem zgłaszanych problemów i kluczowych funkcji. Parametry techniczne spełniają normy określone w specyfikacji.
WAŻNE! Niektóre aplikacje mogą powodować nieprawidłową pracę urządzenia. Rekomendujemy stopniowe instalowanie aplikacji. Jeżeli stabilność pracy systemu zmniejszy się po zainstalowaniu nowej aplikacji, należy ją odinstalować. Więcej wskazówek można znaleźć w zakładce wsparcie na stronie www.samsung.pl. Zachęcamy do jej odwiedzenia.
Dodam, że posiadałem najnowszą aktualizację, telefon przywróciłem do ustawień fabrycznych więc nie było żadnych aplikacji a nadal brakowało szybkiego ładowania. Obecnie czekam na tel i sprawdzę czy faktycznie instalka od 0 pomogła. telefon wysłałem na serwis do CTDI