Skocz do zawartości
789987

Gear S3 Frontier - Zegarek mam przełączony w tryb offline wył. bluetooth, wifi, a i tak wyskakuje mi komunikat o próbie połączenia.

    Rekomendowane odpowiedzi

    789987
    Napisano (edytowane)

    Witajcie, mam pytanko, a mianowicie nie chce być połączony z telefonem. Zegarek (s3 frontier) mam przełączony w tryb offline wył. bluetooth, wifi, a i tak wyskakuje mi komunikat o próbie połączenia. Co zrobić jeśli nie chce się łączyć i nie chce tego komunikatu ??

    Edytowane przez jeronimo
    doprecyzowano tytul

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Botis

    Połączenia - > alerty - > wyłącz
    i na samym dole wskaźnik stanu wyłącz

    Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    789987

    Niestety juz to mam wyłączone i dalej sie pojawia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    @789987

    Ten komunikat masz na telefonie czy zegarku?

    Jesli w zegarku masz wyłaczone bluetooth to telefon nie powinien dawać komunikatu o próbie połaczenia, bo nie powinien go widzieć.

    W takim wypadku wyłacz bluetooth w telefonie.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    789987
    Napisano (edytowane)

    Komunikat pojawia sie na zegarku a w telefonie jak i w zegarku mam wylaczony caly czas bluetooth

    dodana zawartość

    20190915_093519.jpg

    Edytowane przez 789987

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Botis

    Postanowiłem sprawdzić i wyłączyłem BT w zegarku + te dwie opcje co napisałem wyżej.
    Chodzę tak od 7 godzin i nie dostaje żadnych powiadomień, nawet po restarcie zegarka o nic nie pyta. Na dole szybkich ustawień jest info "Niezależny". Czyli działa jak powinno.

    Coś musisz mieć włączone.
    Może wyłącz tryb offline i wtedy ręcznie wyłącz BT, WiFi oraz te dwie opcje w/w.

    A w ostateczności po przywróceniu zegarka do ustawień fabrycznych na pierwszym ekranie który się pojawi przewiń w dół i tam jest pytajnik, jak go klikniesz to będzie opcja żeby zegarek działał w trybie niezależnym.

    Niestety juz to mam wyłączone i dalej sie pojawia


    Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    789987

    Wszystko mam jak mowia poprzednicy i ten tryb niezalezny tez. Moze pomoże "jakis hard reset" jak w telefonie tylko jak sie to robi haha 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Botis

    Trzymaj przycisk zasilania aż pojawi się rebooting wtedy puść i wciśnij go szybko 3x pojawi się menu. Tym samym przyciskiem przeklikaj na recovery i wciśnij go i przytrzymaj

     

    Jak się uruchomi to przewiń w dół i kliknij chyba pytajnik tam powinna być opcja żeby zegarek działał niezależnie

    Wszystko mam jak mowia poprzednicy i ten tryb niezalezny tez. Moze pomoże "jakis hard reset" jak w telefonie tylko jak sie to robi haha 

     

    Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

     

     

     

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    789987

    "hard reset" pomógł dzięki @Botis 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x