Jak jakaś apka źle się zachowuje, możesz spróbować:
[opcjabez utraty danych z pamięci telefonu. Te kroki zerują tylko ustawienia/dane logowania/uprawnienia danej aplikacji)
1. Ustawienia>aplikacje>samsung health>wyczyść pamięć>wyczyść dane
2. Wyłącz telefon
3. Włącz go ponownie wchodząc w menu serwisowe. Wyłączony telefon>przytrzymaj przyciski bixby+power+zwiększ głośność. Jak tel się włączy, używając przycisków regulacji głośności wybierz "wipe cashe partition". Zatwierdź przyciskiem power.
4. Zrestartuj telefon.
5. Jak się włączy, wejdź w ustawienia>aplikacje>prawy górny róg wybierz menu z trzema kropkami>zeruj prejerencje aplik.>wyzeruj
6. Zrestartuj telefon.
7. Przeinstalujsamsung health
Na tym etapie zacznij używać normalnie shealtha.Problem prawie na pewno zniknął. Powyższe kroki można stosować do każdej apki, która zaczęła działać niepoprawnie.
Jeżeli problem utrzymuje się dalej, pozostaje przywrócenie ustawień fabrycznych telefonu (UWAGA utracisz wszystkie dane!)
Jeżeli przywracanie nie zadziała pozostaje serwis lub pogodzenie się z usterką.
Rozwiązaniem alternatywnym jest rozpoczęcie korzystania z innej apki fitnes.Link do listy na 2019:
https://www.google.com/amp/s/www.androidauthority.com/best-fitness-apps-android-567999/amp/