Arkadiush Chcesz się dowiedzieć czegoś o serwisie zanim odeślesz swój telefon do naprawy? Chcesz wiedzieć czy Twój przypadek zostanie uwzględniony w serwisie ? Pisz śmiało tutaj !
Seiko Niestety, mój telefon pojechał gdzieś do naprawy, serwis stacjonarny nie umiał sobie poradzić z problemem. W czasie pandemi "uj" wie kiedy wróci do mnie 🙁
Diabolique Seiko Niestety, mój telefon pojechał gdzieś do naprawy, serwis stacjonarny nie umiał sobie poradzić z problemem. W czasie pandemi "uj" wie kiedy wróci do mnie 🙁 A co to się stało z nim?
Seiko Diabolique A co to się stało z nim? Nie wiem. Nie chce ładować pomimo że wrócił 2 razy z serwisu po wymianie łącza USB.
Torguan Seiko Nie wiem. Nie chce ładować pomimo że wrócił 2 razy z serwisu po wymianie łącza USB. Dokładnie ten sam problem pojawił się dzisiaj w następcy 70 ?
Zuberek42 Trochę ciekawostek z moich doświadczeń. Dwukrotnie wysyłałem urządzenie do CCS na odpłatną wymianę wyświetlaczna (ok. 450zł). Wedle wykazu przeprowadzonych czynności za każdym razem w ramach gwarancji była również wymieniana bateria. Za drugim razem oprócz tego w ramach gwarancji wymieniono płytę główną 😉
Seiko Torguan Dokładnie ten sam problem pojawił się dzisiaj w następcy 70 ? I znów serwis 😛Tym razem z dopiskiem, że wymiana na nowy. Nie mogli sobie poradzić z problemem. Została już im tylko płyta główna do wymiany, reszta została już wymieniona. Lecz dostali adnotacje by wymienić na nowy model
Seiko Jednak wymienili płytę i baterię, na razie jest ok.Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka