Skocz do zawartości
Chomiku

Notify & Fitness

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam,

    nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania problemu, a może ktoś się z tym spotkał.

    Problem dotyczy aplikacji Notify & Fitness (Mi Band 4, smartfon Xiaomi z Miui w wersji 10,3 <<jeśli ma to znaczenie>>. Aplikacja tak jakby traci dostęp do powiadomień. Włączam aplikacje, powiadomienia działają, ale po jakimś czasie, czasem po 10 minutach, czasem po kilku godzinach, najczęściej po wyłączeniu aplikacji, aplikacja traci dostęp do powiadomień. Wyskakuje informacja, że aplikacja nie może uzyskać dostępu do powiadomień, diagnostyka w aplikacji wykazuje to samo i nakazuje wyłączenie i ponowne włączenie uprawnień... i to pomaga, na kolejne kilkadziesiąt minut. W każdym razie aplikacja nie do użytku samodzielnego, skoro powiadomienia nie działają. Z aplikacją MiFit nie mam takich problemów. Wszelkie inne powiadomienia w telefonie działają, także tu upatrywałbym problemu z aplikacją. W ustawieniach telefonu ustawiłem wszystko, co możliwe; autostart, ustawienia oszczędzanie baterii, wszelkie uprawnienia i wymagania dostępu, nawet wyłączyłem optymalizację Miui w opcjach programistycznych, jak również ponownie instalowałem aplikację. Wg mnie, patrząc na inne aplikacje, problem dotyczy apki Notify, nie smartfona czy jego ustawień. Czytałem, że nie tylko ja spotykam się z tym problemem, ale nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania.

    Może ktoś coś?

    Edytowane przez adagio
    Doprecyzowałem tytuł wątku, aby był bardziej czytelny.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powinienem edytować wiadomość, ale w ten sposób może więcej ludzi to zauważy i komuś to pomoże. Udało mi się nieco unormować ten problem. Ale nadal występuje, ale mogę używać powiadomień tej aplikacji. 

    Wykonałem tradycyjne kroki, wyczyszczenie ciasteczek i pamięci podręcznej aplikacji, usunięcie apki i ponowna jej instalacja. Zastosowanie ustawień, które wyżej wymieniłem.. W momencie, kiedy samodiagnostyka pokazywała mi brak dostępu do powiadomień, wchodziłem w ustawienia i wyłączałem i włączałem dostęp do nich. Lepszą opcją okazało się ubicie aplikacji, tak aby całkowicie została zamknięta, i ponowne jej włączenie. Takim sposobem powiadomienia działają poprawnie do kolejnego ręcznego ubicia aplikacji czy też po ponownym uruchomieniu telefonu. Nieidealnie, ale przynajmniej działa. Z reguły, za każdym pierwszym włączeniu aplikacji (po włączeniu smartfona) muszą ją od razu ubić i włączyć ponownie. Dla pewności robią samodiagnostykę i jest okej. 

    Temat nie jest do zamknięcia, problem mimo wszystko nie został rozwiązany, podałem tylko swój sposób na "okiełznanie" tego problemu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x