Skocz do zawartości
Revio

Samsung Galaxy J4+ - gwarancja

    Rekomendowane odpowiedzi

    Revio

    Witam. Jakiś czas temu zauwazylem, ze w moim J4+ 2018 dzieje sie cos zlego z gniazdem ladowania. Probowalem kilka ladowarek, lecz zadna nie laduje w normalnym tempie telefonu i co jakis czas sie odlacza. Czy przyjmą mi telefon na gwarancję, zważywszy na fakt, że z przodu jest lekko uszkodzone szkło hartowane i w prawym górnym rogu - mały skrawek ekranu? Czy uszkodzenie ekranu nie przekreśla mi możliwości gwarancji na gniazdo ładowania? Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli masz uszkodzenie mechaniczne to prawie na pewno odmówią naprawy. Gwarancja wstrzymana.

    • Smutny 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Revio

    A ile kosztowałaby wymiana domniemanego gniazda?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ciężko powiedzieć :) najlepiej jak napiszesz do jakiegoś serwisu lub zadzwonisz. Jeśli chodzi o autoryzowane to nie podejmą się naprawy jedynie gniazda jeśli masz pęknięty ekran. Liczą to tak, że naprawiasz ekran i dopiero wtedy to co jest zepsute. Głupie, ale tak to działa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x