Cześć wszystkim,
mam problem z płatnościami Google Pay, nie da się płacić telefonem... Robiłem aktualizację przez FF do wersji 9.1.0.220 i wszystko pięknie działało, aż któregoś dnia chcę zapłacić w sklepie i błąd... Sprawdziłem w sklepie Play i nie mam certyfikacji...Sprawdziłem tak jak TUTAJ
Nie wyszukiwało mi aktualizacji do .229 przez OTA, ani nie znalazło jej w HiSuite... Nie miałem opcji downgrade'u w HiSuite... Nie chciałem też robić aktualizacji tak jak ktoś wyżej wspomniał, żeby zrobić hard reset, wyjąć kartę i wyszukać w HiSuite, bo utraciłbym wszystkie dane... To byłoby bez sensu, i co miałbym tak robić za każdym razem? Te aktualizacje w Huaweiu to jakiś żart... W Samsungach ludzie dostają tego samego dnia... Ehhh....
Więc wczoraj zrobiłem aktualizację przez FF do wersji .230, poprawki z sierpnia, ale sytuacja się nie zmieniła... Następnie wyczytałem, że można zrobić "ręcznie certyfikację": TUTAJ . Zrobiłem tak, ale zero efektów...
Napisałem do Huawei na czacie, napisali, żeby wejść do eRecovery, kliknąć "Download latest version and recovery", ale gdy to robię, to wyskakuję coś w stylu: "verifying package failed".
Nie chcę już nic kombinować... Czy da się to jakoś normalnie zrobić? Chyba jedyne wyjście, to czekać na poprawki z września, ale normalnie pewnie u mnie będą dostępne "za rok"...