Skocz do zawartości
przemekbial

rozwiązany strasznie wolny internet lte w telefonie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam. prosze o porade, gdzie szukac problemu wolnego internetu w telefonie? o ile strony otwiera ok to np. youtube dziala traginicze, dlugo buforuje pliki w jakosci 1080p, nie wspomne juz o 1440. na wifi nie ma problemu. wczesniej, nie bylo problemu. byla robiona migracja numeru z firmy na osobe prywatna. czy to moze miec jakiekolwiek znaczenie? pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @przemekbial sprawdzałeś kartę innego operatora?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    @przemekbial sprawdzałeś kartę innego operatora?

    wymieniłem kartę sim w T-mobile. niestety ale nie widzę różnicy. Youtube dramat...coś z telefonem?

     

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yaro_1

    włóż kartę innego operatora i zobacz jak będzie net działał

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    włóż kartę innego operatora i zobacz jak będzie net działał
    nie mam za bardzo możliwości podmiany na ten moment. możliwa awaria telefonu?

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @przemekbial pierwszy podejrzany to operator. Dopiero gdy wyeliminujesz operatora zacznij winić telefon..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    @przemekbial

    Czy wyświetla się tobie sieć LTE ?

    Sprawdź w ustawieniach telefonu sieć komórkowa czy masz włączoną opcję 3G/LTE.

    Jeśli miałeś migracje z firmy na osobę prywatną to zadzwon do operatora i spytaj sie o wszelkie ustawienia sieci i czy masz wszystko uruchomione włacznie z LTE.

     

    Jeśli w ustawieniach jest wszystko oki to musisz zrobić tak jak napisał @the_naturat_com, ponieważ najpierw trzeba wyeliminować operatorów, a ja podejrzewam własnie twojego operatora, a nie awarie telefonu.

    Może wyczerpałeś limit internetu w T-Mobile i teraz internet chodzi ale o zwolnionej szybkości.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zmieniałem różne karty sim na moim telefonie i wtedy Youtube działa normalnie nawet w jakości 1440p. Włożyłem moja kartę do mojej starej S7 i już się zaczyna cyrk. Nie idzie oglądać Youtube. Na infolinii T-mobile robią kolejne zgłoszenia serwisowe i nic z tego nie wynika. Jak zadziałać?

     

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

     

     

     

    Jak widać na pasku LTE+...24cdfa73e658085b8643d175726c59d9.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    qbic7

    @UP

    Skoro to wina operatora to powinieneś u niego zgłaszać reklamacje i ewentualnie ich męczyć o pomoc aż do skutku.Infolinia czy forum ...

    Z taki pierwszych myśli która mi się nasuwa to może zamów duplikat karty ? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    21 minut temu, qbic7 napisał:
    @UP
    Skoro to wina operatora to powinieneś u niego zgłaszać reklamacje i ewentualnie ich męczyć o pomoc aż do skutku.Infolinia czy forum ...
    Z taki pierwszych myśli która mi się nasuwa to może zamów duplikat karty ? 

    Kartę sim wymieniłem na nową dwa dni temu. Niestety niewiele pomogło. Robili reset ustawień sieciowych po kontakcie z infolinią - nic.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
     

    dodana zawartość

    Czy u Was na danych komorkowych ida plynnie bez dlugiego bufforowania pliki wideo w jakosci 1440p?

    dodana zawartość

    Witajcie. A więc już chyba wiem o co chodzi. Mam abonament i w ramach tego mam usługę Supernet Video, która jest ograniczona prędkością 1,5 mb/s. Najgorzej, że podpisując umowę nie wiedziałem o tym, mówiono, że bez limitu danych. Pozostało mi przeczekać do końca umowy i szukać czegoś lepszego. Ale z tego co mi konsultant powiedział, szału nie ma dla osób prywatnych.

    Edytowane przez przemekbial
    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x