@UP
Skoro to wina operatora to powinieneś u niego zgłaszać reklamacje i ewentualnie ich męczyć o pomoc aż do skutku.Infolinia czy forum ...
Z taki pierwszych myśli która mi się nasuwa to może zamów duplikat karty ?
Kartę sim wymieniłem na nową dwa dni temu. Niestety niewiele pomogło. Robili reset ustawień sieciowych po kontakcie z infolinią - nic.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
dodana zawartość
Czy u Was na danych komorkowych idaplynnie bez dlugiego bufforowania pliki wideo w jakosci 1440p?
dodana zawartość
Witajcie. A więc już chyba wiem o co chodzi. Mam abonament i w ramach tego mam usługę Supernet Video, która jest ograniczona prędkością 1,5 mb/s. Najgorzej, że podpisując umowę nie wiedziałem o tym, mówiono, że bez limitu danych. Pozostało mi przeczekać do końca umowy i szukać czegoś lepszego. Ale z tego co mi konsultant powiedział, szału nie ma dla osób prywatnych.