Skocz do zawartości
Contritio

Smartfon 1200-1500 (Aparat, szybkie działanie, bateria)

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam serdecznie

Aktualnie posiadam Samsunga Galaxy S7 edge, planuje go wkrótce zmienić. Zależy mi aby wielkością był podobny. Nie znam się obecnie kompletnie na tym co jest dobrego na rynku dlatego proszę o pomoc. Rozpiszę na czym mi głównie zależy w podpunktach - od punktu 1 to na czym mi najbardziej zależy.

1. Płynne, szybkie działanie przy korzystaniu z różnych aplikacji
    2. Dobry aparat oraz nagrywanie filmów wideo w HD 60 fps - obecnie w S7 mam dobry aparat i jestem z niego bardzo zadowolony
    3. Dobrze nasycony kolorystycznie wyświetlacz - niektórzy twierdzą że Samsung ma przesycone kolory, dla mnie są najbardziej odwzorowane i to chciałbym zachować
    4. Bateria - dobrze gdyby wytrzymała 24h przy regularnym korzystaniu
    5. Wielkość smartfona podobna do obecnego S7, nie większa.

Od zawsze miałem samsunga i chciałbym zostać przy androidzie. Ostatnio czytałem że Huawei ma zmienić system operacyjny i wolałbym z tym nie kombinować.

Smartfon chcę zakupić za gotówkę, nie biorę żadnego abonamentu czy też rat. Chce zakupić ze sklepu jakiegoś z AGD znanych marek

Edytowane przez Contritio

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    dix241

Ciężko będzie ci z tą wielkością ...

ja miałem S8 co z tego że był mały jak bateria padała o 16 ,teraz mam P20 pro i pada wieczorem a czasem i potrafił wytrzymać 1.5 dnia ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Tofik1993

Mate 20pro poluj na promocje gdzie był za 1800pln. Bajki o banie i systemie włóż miedzy ksiazki bo to sie tyczy nowych urządzeń huawei .S7 bardzo kompeltny smartphone wiec nie przesiadaj sie na sredniaka bo będziesz żałował :)

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam.

Chciałbym zmienić telefon.