Skocz do zawartości
paula3004

Komunikat o błędzie karty SD - znikające wszystkie zdjęcia

    Rekomendowane odpowiedzi

    Naprawa gwarancyjna jest bezpłatna ale nie ma co liczyć na to że cokolwiek naprawią. Oni tylko wgrywają od nowa oprogramowanie i czyszczą pamięć podręczna 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    Bodajże przy trzech nieudanych naprawach możesz domagać się wymiany urządzenia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tylko pytanie czy jeśli wymienia to czy nowy nie będzie miał tej wady...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek
    4. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produktu przez Huawei Polska, na nowy lub inny – wolny od wad, przynajmniej tej samej klasy, gdy:
    1) serwis stwierdzi na piśmie, że usunięcie usterki nie jest możliwe,
    2) wykonanie naprawy gwarancyjnej nie było możliwe w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu (nie dotyczy komputerów),
    3) w okresie gwarancji dokonano trzech napraw zakwalifikowanych jako naprawy gwarancyjne, a produkt nadal wykazuje takie same usterki.
     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Problem jest taki że Huawei twierdzi że usterki nie ma i że telefon jest sprawny i w tym wypadku nie wymienią mi telefonu 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek
    A może spróbuj jeszcze z inną kartą pamięci? W serwisie pewnie swoją włożyli, błąd się nie pojawił i dlatego zwrócili telefon nie stwierdzając wady.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    DeTomek
    Napisano (edytowane)
    W dniu 16.01.2020 o 11:03, Gwozdek napisał:

    Bodajże przy trzech nieudanych naprawach możesz domagać się wymiany urządzenia.

    Lepiej zareklamować telefon w ramach rękojmi, na ogół postanowienia gwarancyjne są mniej korzystne od regulacji ustawowej (w tym przypadku patrz art. 560 § 1 k.c.).

    Edytowane przez DeTomek
    literówka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 21.01.2020 o 09:48, Gwozdek napisał:
    A może spróbuj jeszcze z inną kartą pamięci? W serwisie pewnie swoją włożyli, błąd się nie pojawił i dlatego zwrócili telefon nie stwierdzając wady.

    Próbowałam inną kartę, porobiłam jakieś zdjęcia ale to nic nie dało, po tygodniu uszkodziło mi wszystkie zdjęcia które miałam na karcie. Niestety ale chyba w tym przypadku nie da się nic zrobić i trzeba używać telefon bez karty. Szkoda jednak że skoro tyle osób ma z tym problem i telefon ma ewidentnie jakąś wadę to Huawei nie chce w żaden sposób pomóc ale cóż...

     

    W dniu 21.01.2020 o 22:19, DeTomek napisał:

    Lepiej zareklamować telefon w ramach rękojmi, na ogół postanowienia gwarancyjne są mniej korzystne od regulacji ustawowej (w tym przypadku patrz art. 560 § 1 k.c.).

    Tak, ja właśnie reklamowałam z tytułu rękojmi bo właśnie czytałam że jest to bardziej korzystne

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Thos

    Cześć

    Miałem ten sam problem. Telefon zakupiony na przełomie sierpnia i września 2018, jeszcze przed oficjalną premierą.

    Właściwie od samego początku występował problem z kartą SD - uszkodzona karta, nieoczekiwanie wyjęto kartę itp. Restart telefonu zwykle rozwiązywał problem na jakiś czas. Sądziłem, że to wina leciwej karty, przełożonej z poprzedniego telefonu, jednak z nową kartą SD działo się to samo. Myślałem, że to błąd oprogramowania, co zdawały się  potwierdzać wypowiedzi przedstawicieli Huawei m.in. na oficjalnym forum UK. Kolejne aktualizacje nie przynosiły poprawy, a wątek na forum angielskim rozwijał się. W końcu oficjalnie przyznano, że usterka jest po stronie sprzętowej i konieczna jest wymiana płyty głównej. Niestety, wątek został "przeniesiony" do nowej wersji forum i gdy już zdecydowałem się wysłać swój telefon do naprawy, nie potrafiłem go odnaleźć.

    Telefon testowałem z trzema kartami SD o różnej pojemności, różnych producentów. Karty doskonale działy w innych urządzeniach, jednak Mate 20 Lite nie radził sobie z nimi.

    Reklamacje składane w punkcie operatora sieci komórkowej.

    Próba 1.  (serwis CTDI) Wymiana elementu obudowy (Radium Carved Glass Rear Housing Assembly, Sydney...) - już pierwsze godziny po odebraniu z naprawy rozwiały nadzieje.

    Próba 2.  (serwis CTDI) "Długotrwałe testy przeprowadzone przez techników naszego serwisu nie potwierdziły występowania problemu. Wszystkie parametry oraz funkcje aparatu odpowiadają wymogom producenta."    No ok. Błąd występuje losowo, więc może nie wystąpił, gdy go "długotrwale testowali". Jednak trochę zdenerwowałem się, gdy na raporcie przeczytałem, że rozpoczęto i zakończono usługę tego samego dnia, a przecież w zgłoszeniu zaznaczyłem, że błąd występuje losowo, czasami zaraz po restarcie telefonu, ale czasami po kilku dniach użytkowania.

    Próba 3. (serwis CCS) Tym razem nie polegałem na standardowych formularzach zgłoszenia, lecz sam napisałem, co mi leży na sercu na dwóch stronach A4. Dołączyłem wydruki zrzutów ekranu z tekstami komunikatów o błędach. Telefon wrócił z serwisu z wymienioną płytą główną. 

    Od około miesiąca telefon nie sprawia najmniejszych problemów. 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To chociaż Tobie udało się coś wywalczyć. Mój telefon był dwukrotnie w serwisie w Warszawie na al. Jana Pawła II. Mimo iż opisywałam dokładnie cały problem i przy każdym zgłoszeniu załączałam zdjęcia zrzutów ekranu z wyświetlonym błędem to i tak nic to nie dało. Również dostałam odpowiedź że "Długotrwałe testy przeprowadzone przez techników naszego serwisu nie potwierdziły występowania problemu. Wszystkie parametry oraz funkcje aparatu odpowiadają wymogom producenta."

    Myślę że w serwisach jest bardzo dobrze znany ten problem tylko że wymiana płyty głównej jest kosztowna więc próbują się pozbyć ludzi... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x