Witam, sprawa pilna ponieważ jutro idę do pracy a jako iż jestem kurierem potrzebny mi internet do map.
Problem mam taki, że nie mam połączenia z internetem. Problem zaczął występować po zmianie taryfy z RBM na kartę na RBM SieMa. Z początku internet był ale wieczorem zanikał, teraz nie mam wgl. Dane włączone, punkty dostępu próbowałem trzy: Oryginalne z samsunga "play internet", operatora (play pod 9999) jak i te z forum, Roaming krajowy ustawiony, automatyczny wybór sieci, automatyczny tryb pracy sieci. Już mi ręce odpadają..
Uprzedzę, że problem jest nie ważne czy jestem w roamingu czy w play.
Dodam, że mam wykupiony pakiet a nawet dwa, jeden cykliczny a drugi dokupiłem bo myślałem, że coś nie halo.
Pisałem do play, za pierwszym razem zrobili jakąś synchronizację konta(?) nic nie dało, za drugim razem pisałem i założyli zgłoszenie
Czemu zmieniłem taryfę? Ponieważ w obecnej za 20zł mam 25GB a w poprzedniej za 20zł miałem 6GB.