Skocz do zawartości
spec-naz1

Folia ochronna na tył telefonu

Rekomendowane odpowiedzi

spec-naz1

Korzystał ktoś z tych 2 wynalazków co są na allegro?

https://allegro.pl/oferta/imak-hydrogel-iii-folia-oneplus-7t-pro-na-tyl-x2-8709644189

https://allegro.pl/oferta/folia-ochronna-zagg-shield-oneplus-7t-pro-tyl-8660423260

Obecna którą mam, strasznie się palcuje i z tego co znalazłem na YT to ta z pierwszego linku również, ale być może ktoś ma na 7t pro lub na 7pro i coś napisze więcej;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Właśnie zastanawiałem się nad tym rozwiązaniem (z pierwszego linku),ale niestety nie mam doświadczenia w tego typu skinach, dlatego chciałbym się spytać jak się on sprawuje (ten który masz). Generalnie chodzi mi czy chwyt jest pewniejszy niż bez. Ja w tym momencie używam Karbon Bumper od OP, wszystko jest cacy tylko zakrywa całe piękno tej słuchawki.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    spec-naz1

Ja praktycznie od kilku lat naklejam takie folie na tył swoich telefonów i tak bardzo to poprawia chwyt, a w 7T pro szczególnie, bo szkło matowe jest śliskie, a guzowatość folii poprawia komfort korzystania z urządzenia. To co ja mam wygląda bardzo podobnie do tej z pierwszego linku, tyle że ja swoją zamawiałem na Amazonie, gdzie wyboru tez dużego nie ma.

Tyle że strasznie się to palcuje, a niby ma powłokę oleofobową, podobnie zresztą jak ta z 1 linku...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

... myślę, że zamówię którąś na próbę, tylko zastanawiam się którą. Nie chodzi o kasę, bo to żaden majątek, tylko ciekawe czy cena idzie w góre razem z jakością.?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    spec-naz1

@fornalf1 Też jestem ciekaw, dlatego liczyłem, że może ktoś korzystał z którejś, o ile na YT udało mi się znaleźc jak jakiś gość nieudolnie zakłada tego IMAKA, to o Zagg shield nie znalazłem nic. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi