Witam,
Brat jakiś czas temu kupił LG V30 nowy, brandowany PLAY z allegro.
Problem polega na tym że podczas włączenia LTE słabnie siła połączenia z siecią do 3 kresek a po chwili całkowicie traci połączenie, czasem do tego stopnia że telefon ponownie prosi o PIN karty SIM. Natomiast po przestawieniu na 3G od razu siła połączenia zmienia się na maksymalny poziom i jak dotąd żadnego problemu nie ma, z tym że jest to różnica ~5Mbps vs ~65Mbps przy pobieraniu więc dość sporo.
Problem pojawił się odrazu po zakupie więc telefon został zaktualizowany lecz problem nie minął. Postanowiliśmy odesłać go na gwarancje. Wczoraj telefon wrócił i według tego co napisał serwis telefon został ponownie zaktualizowany i jest sprawny, niestety problem nadal występuje. Nie pomogła opcja "uaktualnij naprawę błędów" w programie LG Bridge, co ciekawe na telefonie nie ma już żadnych aplikacji/tapet itd PLAY'a więc ROM nie jest brandowany (w logach widać było że instaluje się ROM GLOBAL)natomiast podczas uruchomienia wciąż pojawia się logo PLAY'a. Próbowałem również różnych ustawień punktów dostępu, pobierania ustawień sieci itd nic nie pomogło. Wcześniej też próbowałem przywracanie ustawień fabrycznych przez ustawienia ale to też nie przyniosło zmian. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić bez ingerencji w gwarancję. Brat korzysta z nju ja z PLAY'a i na obu kartach problem występuje.
Teraz pozostaje pytanie co robić, podejrzewam że ponowne wysłanie telefonu na gwarancje da ten sam efekt i serwis umyję ręce. Telefon został kupiony jakoś na początku grudnia i parę dni później wrócił na gwarancję więc 14 dniowy zwrot nie wchodzi w grę. Zaczynam podejrzewać problem sprzętowy, chociaż też możliwe że to kernel pozostaje ten sam nawet po aktualizacji (na co wskazuje logo PLAY'a) ale nie jestem w stanie wiele więcej sprawdzić bez ingerowania w gwarancję. Jakieś pomysły ?