Skocz do zawartości
MichuPl11

tutorial Mi Cloud, unlock mi account. Xiaomi mi 8

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam 

    Zakupiłem  telefon Xiaomi w lombardzie, wróciłem do domu i pierwsze co to sformatowałem telefon, okazało się że telefon posiada jakąś blokadę, przeszukałem internet przez parę dni i nie znalazłem nigdzie odpowiedzi jak to usunąć i się pozbyć. BYŁEM  w lombardzie żeby uzyskać informacje od Pana aby pomógł mi się skontaktować, niestety nie ma on żadnego kontaktu, również wzrot nie wchodzi w grę. Co mam  w takim przypadku zrobić. Próbowałem coś z trybem EDL oraz program mi flash tool, ale tam trzeba mieć autoryzację do takich czynności. 

    Kontaktowałem się z serwisem ogólnym ,,xiaomi global service,, lecz oni nie pomogą gdyż chronią swoich użytkowników, nie ważne że mam paragon z lombardu pudełko i inne wszelkie dowody. W następnych meilach napisali mi żebym kontaktował się z polskim xiaomi service, tak więc zrobiłem i zadzwoniłem, niestety było tak jak się spodziewałem czyli nie pomogą gdyż nie mam pierwotnego zakupu dowodu, mogę jedynie wysłać ale Pani która ze mną rozmawiała powiedziała że to może nie przejść. 

    Potem zacząłem szukać serwisów w Polsce które zajmują się naprawami xiaomi i telefonów ogólnie, większość z nich nie miała z tym doczynienia, inni mówili że można wysłać ale oni nie gwarantują udanych prób za co też trzeba zapłacić za samo podjęcie próby ok.50 zł a ja wolę mieć pewność że komuś udało by się to zrobić, jeden serwis powiedział mi że jeśli się uda to koszt 250zł, co nie jest małym wydatkiem patrząc na to że sam telefon swoje kosztuje i w jaki tym interes...

    Zwracam się do was o pomoc w uzyskaniu odpowiedzi która pomogła by mi z tym problemem co zrobić bądź z kim się skontaktować. 

    pozdrawiam !

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wracaj do lombardu i zwróć telefon, ponieważ telefonu nie można użytkować.
    Kupiłeś jako osoba fizyczna u przedsiębiorcy, więc powołaj się na przepisy rękojmi.
    Jak nic nie wywalczysz to zgłoś sprawę do RPK.
    Może zamiast zwrotu, wymieni Ci telefon na inny egzemplarz lub inny model ?

    --
    Piotrek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zwrot nie wchodzi w grę, ani ja już nie mam nerwów ani ten Pan z lombardu. 

    Co to jest to Rpk?

    Wolę naprawić już, lecz nie wiem w jaki sposób możemy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    Dostałeś odp. na innym forum.

    dodana zawartość

    Ps.

    Pan z Lombardu posiada dane zastawiająqcego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    frrancuz
    Napisano (edytowane)

    @MichuPl11

    Słuchaj kolegów. Masz zablokowany telefon bo poprzedni właściciel nie usunął kont z niego. Sam raczej nic nie zrobisz, a pomoc w takich sprawach jest racZej nie osiągalna, bo nie wiemy czy ściemniasz, ukradłeś, znalazłeś, czy faktycznie gość z lombardu leci w kulki. Procedury tu nie dostaniesz (tam też nie).

    Tak to wygląda. 

    RPK - rzecznik praw konsumenta. Idź do niego. 

    Gość w lombardzie musi miec dane klienta. Nie wolno mu (rodo) ale może się uda o nie poprosić? Jak nie to postrasz policja, że nie ma danych to jak przyjął i takie tam. Tylko grzecznie. A jak nie podziała, RPK. 

    Edytowane przez frrancuz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie, ja już nie mam zamiaru się kłócić z gościem z lombardu, bo już to przechodziłem, próbowałem, on kontaktu nie ma

    Po drugie mam paragon z lombardu, telefon nie jest kradziony skoro miał nawet do niego pudełko i całą resztę a na żadnej czarnej liście się nie znajduje 

    Rpk ani inne te sprawy nie chcę, ja chcę go naprawić powtarzam, tylko nie wiem jaki serwis lub jaki program jest mi potrzebny

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx
    Teraz, MichuPl11 napisał:

    Po drugie

    Po trzecie - nie kupisz więcej w Lombardzie.

    Hokus-pokus nie działa w takich przypadkach.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    frrancuz
    Napisano (edytowane)

    No to zostajesz z cegłą. Paragon odkupu z lombardu to żaden serwis nie przyjmie. A serwis bez pierwotnego dowodu zakupu nie zrobi bo nie może (i pewnie nie będzie chciał), odpłatnie również ci tego nie zrobią. 

    Możesz sobie szukać jakichś poradników w sieci, tu jednak nie zdziałasz nic. 

    (to co mrosi załatwił w minutę i 1 post my próbujemy już od 7 postów wytłumaczyć, więc i tak jesteśmy cierpliwi i pomocni ?)

    Edytowane przez frrancuz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kolos28

    Serio, posłuchaj się kolegów.
    Nie bój się sprzedawcy bo to jego obowiązek by być "grzecznym" w takiej sytuacji.

    Na pewno jest to dla Ciebie kłopotliwa sytuacja ale nie musisz być poszkodowanym. Kupiłeś telefon i ma działać, a więc przestań być uprzejmy, szukając rozwiązania problemu, który należy do Lombardu!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x