Skocz do zawartości
Woytec60

Czy po przywróceniu ustawień fabrycznych gwarancja wygasa?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Cześć

     

    Przepraszam jeśli było ale nie znalazlem.

    Mam Mate 20X, zarejestrowany w HiCare i tam wyświetla się gwarancja do 8.05.2021. Teraz mam zamiar go odsprzedać, właściwie już mam kupca i mogę wysyłać Nie chciałbym jednak, żeby po przywróceniu go do ustawień fabrycznych nowy właściciel stracił gwarancję bo konto jest moje.

    Co zrobić w takim przypadku, żeby było dobrze?

     

    Pozdrawiam, Wojtek

    Edytowane przez Gwozdek
    Doprecyzowałem nazwę wątku. Proszę nazywać tematy tak, aby krótko streszczały poruszany problem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    Gwarancja nie wygasa po hard reset.

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Fakt, dziękuję, chodziło mi też o konto i aplikację HiCare.

    A co do samej gwarancji, na polskiej stronie Huawei w zakładce wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/warranty-query/ .
    sprawdziłem telefon wpisując numer seryjny (IMEI z pudełka) i czas gwarancji wyświetlił się poprawnie więc jakby co to można i u nas zgłaszać, chyba...

    Warto jednak było kupić L29 ;) 

    Edytowane przez Woytec60

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x