marchec Po ostatniej aktualizacji zabezpieczeń (styczeń 2020) przestały działać płatności Google Pay. Powód - w Sklepie Play w ustawieniach widać komunikat, że urządzenie nie jest certyfikowane. Czy kogoś również dotknął ten problem? Jak można go rozwiązać?
nuanda Miałem tak gdy wygrałem Bete przez ADB ... ale oficjalny update zmienił status urządzenia na certyfikowane ... i tak pozostało Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka dodana zawartość sprawdź test Safetnet i w necie jaki to błąd ba ja nie pamiętam.... test GPWysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
sirrah777 Wygląda na jakiś błąd. Zacząłbym od wyczyszczenia danych Sklepu Play i usług google oraz z recovery mode zrobiłbym wipe cache. Gdyby to zawiodło, przywrócił bym cały system do ustawień fabrycznych.
marchec Zacząłbym od wyczyszczenia danych Sklepu Play i usług google oraz z recovery mode zrobiłbym wipe cache. Od tego zacząłem - niestety nie pomogło. Przywracania systemu chciałbym uniknąć - robiłem to niecały miesiąc temu... @nuandanie wiem o jakich testach piszesz? To jakaś aplikacja?
nuanda nooo... to wiadomo bo nie masz certyfikacji ...status błędu byl jakiś? Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
sirrah777 A na przykład blokady OEM nie zdejmowałeś w ustawieniach programistycznych? Nie wiem czy to może powodować problemy z certyfikacją, ale tak mi przyszło do głowy.
marchec No właśnie nie ma żadnego kodu, chyba już z 5 aplikacji sprawdziłem... dodana zawartość sirrah777 A na przykład blokady OEM nie zdejmowałeś w ustawieniach programistycznych? Nie zdejmowałem, jedyne co robiłem to zmiana CSC na THL (nagrywanie rozmów), knox oczywiście 0x0
nuanda takie coś...jak na screenie dodana zawartość hmm to THL też może mieć wpływ ... skoro mi wykryli, że mam bete i smakowało certyfikat ... to może coś ze zmianą CSCposzło nie tak
marchec Dokładnie tej apki używałem, niestety nie pokazuje żadnego kodu, tylko CTS failed. Co do THL - wszystko działało prawidłowo dopóki nie nadeszła styczniowa aktualizacja zabezpieczeń... W Note 8 też miałem THL i nie było żadnych problemów.
nuanda Tak... poprawki zabezpieczeń mogły przynieść rozpoznawanie CSC dla modelu zakupionego w danym kraju ... I już du*a ... moze błąd Google A może Samsunga... A może Samsunag czy Google specjalnie to zrobili. "CTS profile" w internet i szukaj rozwiązania tego błędu. Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
marchec Dzięki! Napisałem tez do supportu Samsunga, zobaczymy co powiedzą. W końcu telefon na gwarancji...