Witajcie. Dzień przed upływem ochrony na aliexpress założyłam spór. W ostatnim dniu sprzedający wydłużył czas ochrony (dostałam nawet takie powiadomienie na tel, ale usunęłam je).Wchodząc jednak na zamówienie widzę, że "zamówienie jest zamknięte". Czas już nie idzie. Sprzedawca napisał mi, że dzwonił do firmy logistycznej i żebym cofnęła dyskusje i dała paczce więcej czasu (paczka od 56 dni leży na lotnisku w Chinach). Obiecał, że zwróci pieniądze jak paczki nie będzie itd. Ja napisałam o pełny zwrot, a on o 0 zł. Odrzuciłam propozycje. Myślę, że paczkę wysyłał, ale raczej już nie dojdzie, zastanawia mnie jednak czemu mam zamówienie już zamknięte skoro przedłużył czas? Spóźnił się i nie zadziałało? Nie mogę mu dać czasu bo od 24 stycznia mam chyba 14 dni na eskalowanie dyskusji, więc niczego nie zakończę (jak prosił w mailu), a w dyskusji zaoferował 0 zł czyli chciał tu już raczej oszukać. Chyba dobrze myślę.