Skocz do zawartości
BullyPL

[Xiaomi RedmiNote 5 Pro] Problem z Gwarancją . Allegro .

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć wszystkim (Jeżeli zły dział prosze o info/ przeniesienie) . Pomimo że posiadam Redmi Note 5 pro , postanowiłem założyć tutaj temat ponieważ wiele osób kupuje Telefony na Allegro (Wiem mój błąd )  :D


    Otóż mam pewien problem .
    Dnia 1 Wrzesień 2018 postanowiłem zrobić prezent sobie i ukochanej . Kupiłem  2 x Redmi Note 5 pro na portalu Allegro . Cena wydawała mi się dobra , i dlatego padło na zakup tam ;)


    W opisie z aukcji pisało 24 miesiące Gwarancji Realizowanej w PL . Otóż minęło 17 miesięcy i zauważyłem Pierw na Żony telefonie wypalający się ekran , to żółte przebarwienie . Telefony noszone w Etui , cały czas naklejone szkła ochronne . Zaniepokojony tym postanowiłem też dokładnie sprawdzić  też swojego RN5 i też ekran zaczął się wypalać ...

    Myślę sobie spoko mam jeszcze gwarancje 7 miesięcy . Lecz patrzę na Paragon a tam pisze sprzedawca :
     

    Arena GSM Ltd.

    Adres : 32-124 Shenzhen  ul. Lothu Dist.21

    Nip: ********

    Jak się dowiedziałem Oficialny serwis Xiaomi w PL nie przyjmie mi tych telefonów do Naprawy w Ramach Gwarancji  , ponieważ nie Są Oficjalną wersją Globalną . (Sprawdzałem na stronie Mi.com wbijając swój IMEI ) .
    Sprzedawca na Allegro nie odpowiada , Nie ma z Nim kontaktu Mailowego ani telefonicznego . Pisałem do allegro , wysyłają mu tylko ponaglenia do nawiązania kontaktu . 
    Co w Takim razie mamy robić ?? Gdzie jak coś na gwarancje wysłać ?? z Kim się kontaktować ?? 
    Mógłbym sam zamówić sobie Ekran z Ramką , i sobie wymienić . Tylko dlaczego mam to zrobić jeżeli mam (Chyba) Gwarancje :D

     

     

    Jeżeli będzie potrzeba powrzucam zdjęcia Ekranów Wypalonych , zdjęcie Paragonu . 

     

    Jeżeli Temat się powtarza , jest w złym dziale proszę o info . 

    Pozdrawiam i dziękuje za każdą pomoc ;)

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    serim

    Chytry zawsze traci dwa razy

    Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    8 minut temu, serim napisał:

    Chytry zawsze traci dwa razy

    Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
     

    No powiem Ci ze mi pomogłeś ;) 
    I jeżeli mógłbyś to wytłumacz mi w czym to ma pomóc z moim problemem ?? 

    I jeszcze jedno , nie zarabiam Ch*j wie ile , i każda złotówka się dla mnie liczy . Tego jestem nauczony . Zapewne wiele osób też by wolało mieć kilka stówek w kieszeni . 


     

    Edytowane przez BullyPL

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx
    3 godziny temu, BullyPL napisał:

    Mógłbym sam zamówić sobie Ekran z Ramką , i sobie wymienić . Tylko dlaczego mam to zrobić jeżeli mam (Chyba) Gwarancje

    Kupując na Allegro - właśnie to "chyba" jest najważniejsze. Nie masz gwarancji, nie masz rękojmi.

    Warunki gwarancji i reklamacji należało sprawdzić przed zakupem. 

    Dowiedz się np.  w MiCenter(Wrocław) ile kosztuje taka naprawa lub zrób to sam.

    Shenzen - Chiny - gwarancja 1 rok.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kolos28

    IMEI pokazuje Tobie, że na jaki rynek jest przeznaczony telefon. Nie chodzi mi o Delivery Address a jaka to jest wersja.
    Pytam bo wspomniałeś, że nie Miedzynarodowa.
    Szkoda, że mas w dodatku taki dziwny paragon...
    Ciężko będzie coś doradzić bo jakby to była wersja Global to pewnie byś tutaj nie pisał

    Ja sam szukałem taniej swojego Mi 9T Pro i nic w tym dziwnego, choć szukałem najbardziej zaufanego polskiego sklepu poza sieciówkami i znalazłem promocje za 1699 zł z paragonem VAT 23%
    Telefon jest wersją międzynarodową przeznaczoną na rynek europejski. Wiem, że już za późno bo mleko się rozlało ale na pewno ta lekcja pomoże Tobie w następnych zakupach...

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @dzidexx Dziękuje za odpowiedz ;) 
    Wymieniłem kilka maili z Pomocą Allegro . Wysłali wiadomość do sprzedającego o kontakt , czas był do środy .
    Nie odezwał się . po tym wysłali mu ponaglenie , czas do niedzieli . Jeżeli nie będzie odzewu mają "Podjąć Dalsze działania" (cokolwiek to znaczy) 

    Naprawa w MiCenter raczej odpada . W ostateczności wolę sobie kupić ekran z ramką i samemu wymienić . Jakąś tam wprawę mam ;) 

    Czyli raczej z wysłania do Shenzen nici .

    @Kolos28 Tobie również dziekuję za zainteresowanie .

    Patrzyłem tutaj https://www.mi.com/global/verify#/en/tab/imei wpisałem IMEI i wyskoczyło to co napisałem . Chyba że chodzi ci o coś innego . 

    Zas co do paragonu , dostałem wydrukowany na kartce a4 . ( w załączniku )

    No własnie gdyby była to globalna to nie szukałbym tutaj pomocy .

    Dobrze piszesz . Lekko się przejechałem , ale Mądry Polak po szkodzie .
     

    Paragon.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobra do Zamknięcia . Nie było sensu wysyłać Tele na gwarancje do Shenzen i szukania rozwiązania z nimi .
    Telefon jeden poszedł do pudełka i jest Rezerwowy . A drugi dostał Syn i jest zadowolony :D

    Tym razem zakupiliśmy nowe Xiaomi Redmi Note 8 Pro w Sklepie (Żeby nie było takich problemów jak z tymi z allegro) :D
     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x