ziloth Nie mam już telefonu Huawei. Nie mogę nic zrobić z tym smartwatchem. Przedtem działało na innym smartfonie z androidem. Teraz Huawei Health wymaga Usług mobilnych huawei w wersji 4.0 lub wyższej. Niestety, wsklepie Play jest wersja 3 i to nie współpracuje. Ma ktoś jakiś pomysł?
andrzejek54 Dziwne.Ja mam Xiaomi Mi 9T pro i od początku współgra z WGT bez problemu.Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
ziloth Ja mam One+ 7 Pro. Widocznie masz jakąś starszą wersję apki Huawei Health, lub, z buta, ci nie robi problemów, skoro masz zainstalowane. Zainstalowałem HH, rzuca się o te Usługi mobilne. Wersję. Nowsza wersja do pobrania poprzez Huawei app gallery, ale nie mam skąd tego pobrać. To chyba wynik wojny Huaweia z Google.
szwejk27 Masz link dohttps://www.apkmirror.com wyszukujesz nazwę Huawei i znajdujesz najnowsze -Huawei Mobile Services -Huawei Health kopiujesz do swojej słuchawki i uruchamiasz w aplikacji pliki. Powodzenia. Następnym razem poproś o pomoc wujka Google.
ziloth Dzięki za podpowiedź. Pobrane i zainstalowane. Następny problem! Po zalogowaniu do Huawei, a jakże. " Nie można uzyskać danych. " Stare konto i stworzyłem też nowe. Na Google nie ma nic konkretnego. Nagle cała sieć Huawei ma prace konserwacyjne. Bzdury. Po 2 dniach udało sięzalogować!
kopcio1972 Mam prośbę może ktoś na forum miał już ten problem lub wie jak go rozwiązać. Mój GT odmawia współpracy z telefonem (Samsung Note 9). Wyświetlacz w zegarku jest czarny i zegarek nie reaguje na połączenie z apką Zdrowie. Nie mogę w żaden sposób przywrócić ustawień fabrycznych, gdyż ani apka ani dostęp do zegarka przez jego menu jest niemożliwe. Może korzystam z niewłaściwej wersji Zdrowia...A tak w uzupełnieniu jeszcze dziwniejsza rzecz gdyż telefon nie pokazuje połączenia Bluetooh z zegarkiem...już zgłupiałem nie wiem co mam zrobić???